کد خبر: 600307
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ۱۴:۰۶:۲۷
| |

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی:

سرمایه انسانی موتور حرکت انقلاب اسلامی است

به گفته حجت‌الاسلام سید محمدحسن ترابی امام جمعه موقت تهران در سال ۵۷ صرفا ۱/۲ جمعیت ایران تحصیلات دانشگاهی داشتند اما امروز ۲۰ درصد جمعیت ۸۵ میلیونی ایران دارای تحصیلات هستند. این سرمایه انسانی موتور حرکت انقلاب اسلامی است.

سرمایه انسانی موتور حرکت انقلاب اسلامی است
کد خبر: 600307
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ۱۴:۰۶:۲۷

امام جمعه موقت تهران درمورد مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان دختر گفت: انتظار است اولا در کوتاه ترین زمان با شناسایی عوامل از تکرار این حوادث ناگوار جلوگیری شود و با تنویر افکار عمومی زمینه آرامش دانش آموزان و والدین فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی گفت: در سال ۵۷ صرفا ۱/۲ جمعیت ایران تحصیلات دانشگاهی داشتند اما امروز ۲۰ درصد جمعیت ۸۵ میلیونی ایران دارای تحصیلات هستند. این سرمایه انسانی موتور حرکت انقلاب اسلامی است. 

ابوترابی گفت: تعداد دانشمندان برتر ایرانی، جزو یک درصد کل دانشجویان برتر دنیا هستند. این گزارش که دانشگاه شریف آن را ترجمه کرده است می گوید جمهوری اسلامی ایران توانسته از بین ۱۳۲ کشور در شاخص جهانی در سطح نواوری در رتبه پنجاه و سوم قرار بگیرد. پیام اینها این است که ایران به سمت قدرت برآمده از دانش حرکت می کند.

خطیب جمعه تهران گفت: ملت ایران درآمدهای ارزی شما را فروش نفت تعیین نمی کند بلکه تولید دانش و فناوری نوظهور تعیین می کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها