کد خبر: 600273
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ۱۱:۲۸:۳۰
| |

قالیباف:

با وجود تحریم‌ها یکی از ۵ قدرت دنیا هستیم

به تعبیر قرآن تا زمانی که جان‌ها به گلو نرسد پیروزی به دست نمی‌آید

رئیس مجلس گفت: امروز بی شک ایران اسلامی با همه مشکلات و تحریم‌هایی که وجود دارد در حوزه مسائل موشکی و هوا فضا یکی از ۵ قدرت دنیا است.

با وجود تحریم‌ها یکی از ۵ قدرت دنیا هستیم
کد خبر: 600273
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ۱۱:۲۸:۳۰

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم اختتامیه بیست و سومین کنگره سرداران و ۴۰۰۰ شهید سرافراز منطقه ۱۷ دارالشهدای تهران که عصر امروز (پنجشنبه، ۱۱ اسفند ماه) در مجموعه ورزشی امام سجاد (ع) برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه نیمه شعبان، گفت: بسیار مفتخر و خوشحالم و این را توفیق بزرگی برای خود می‌دانم که در چنین ایام و شب جمعه در دارالشهدای شهر تهران و در جمع شما مردم متدین در منطقه ۱۷ حضور دارم و از یکایک دست اندرکاران تشکر می‌کنم. این منطقه سالیان سال است که برای پاسداشت خون، راه و فرهنگ شهدا تلاش کرده و چنین نشست‌های معنوی را برگزار می‌کنند.

به گزارش مهر بخش هایی از اظهارات قالیباف را در ادامه می خوانید:

  • تا زمانی که هر انسانی امتحان پس ندهد و به تعبیر قرآن جان‌ها به گلو نرسد و تا زمانی که صف منافقین و کفار از مسلمانان جدا نشود، پیروزی به دست نمی‌آید. اما این تجربه را داشتیم که با آن همه سختی، موفقیت و پیروزی هم خواهیم داشت.
  • امروز بی شک ایران اسلامی با همه مشکلات و تحریم‌هایی که وجود دارد در حوزه مسائل موشکی و هوا فضا یکی از ۵ قدرت دنیا است و همه این ظرفیت‌ها و امکانات به دست همین مردم و جوانانی که به صورت قلبی به سنت‌های الهی اعتقاد داشته و تلاش صادقانه دارند، به دست آمده و این بازدارندگی را در مقابل دشمن ایجاد کرده که چنین امنیتی امروز برقرار شده است.
  • چرا دشمن در حوزه جنگ نظامی ناامید است چون ما از قدرت بازدارندگی بالایی برخورداریم اما از سوی دیگر دشمن در جایی خیمه زده که نقطه ضعف ما در حوزه فرهنگی و اجتماعی است.
  • ما در حوزه اجرا مسئولیتی نداریم اما در حوزه قوانین و مقررات وظیفه داریم لذا بنده به عنوان نماینده شما مردم تهران و مردم منطقه ۱۷ حتماً باید در این حوزه پاسخگو باشم که چه کاری انجام می‌دهم.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها