کد خبر: 600054
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۱۶:۵۰:۳۹
| |

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان:

وضعیت مناطق آزاد در دامن‌زدن به انحرافات اخلاقی و افزایش ولنگاری نگران‌کننده‌ است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان با بیان اینکه نباید همه چیز را به مسائل اقتصادی گره زد و وضعیت عفاف و حجاب را به حال خود رها کرد، گفت: بحث اقتصادی بسیار مهم است، اما این موضوع سبب نمی‌شود که قانون عفاف و حجاب را نادیده گرفت.

وضعیت مناطق آزاد در دامن‌زدن به انحرافات اخلاقی و افزایش ولنگاری نگران‌کننده‌ است
کد خبر: 600054
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۱۶:۵۰:۳۹

حسن کریمی با «اظهار تاسف از غفلت و کوتاهی مدیران مناطق آزاد به ویژه کیش در حوزه عفاف و حجاب» گفت: گمان ما این بود مناطق آزاد در عرصه اقتصادی و تجارت آزاد هستند، اما امروزه در دامن زدن به انحرافات اخلاقی و افزایش ولنگاری وضعیت نگران کننده‌ای دارند.

به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، افزود: ما موظف هستیم به حکم خدا، قانون کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری حامی گروه‌های مردمی دغدغه‌مند باشیم و در راه برطرف شدن منکرات تلاش کنیم، بخشی کثیری از مردم جزیره کیش مخالف اوضاع کنونی فرهنگی و اجتماعی حاکم در جزیره کیش هستند.

کریمی با بیان اینکه نباید همه چیز را به مسائل اقتصادی گره زد و  وضعیت عفاف و حجاب را  به حال خود رها کرد، گفت: بحث اقتصادی بسیار مهم است، اما این موضوع سبب نمی‌شود که قانون عفاف و حجاب را نادیده گرفت. اگر به همین راحتی بی قانونی در جامعه عرف شود امکان دارد در همه مسائل این اتفاق بیفتد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان تاکید کرد: بزرگترین مشکل و موانع امروز جامعه ما درخصوص عفاف و حجاب  وجود مسئولان بی‌تفاوت نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها