کد خبر: 598123
|
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۲۰:۴۴:۱۴
| |

استاندار قزوین:

گسترش اباحه‌گری یکی از کارویژه‌های نظام سلطه است

استاندار قزوین گفت: بخشی از تخریب زیست عفیفانه و ترویج اباحه‌گری با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و اقدامات سازمان‌یافته انجام می‌شود که باید دستگاه امنیتی و انتظامی در خصوص روش‌های ساختارمند و هدفمند در برخورد با اباحه‌گری اقدامات لازم را انجام دهند.

گسترش اباحه‌گری یکی از کارویژه‌های نظام سلطه است
کد خبر: 598123
|
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۲۰:۴۴:۱۴

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در ستاد عفاف و حجاب این استان گفت: حاکمیت در حوزه زیست عفیفانه و گسترش تقید به شریعت و موضوعات این‌چنینی مسئولیت دارد.

به گزارش مهر، او افزود: پیش از اتفاقات اخیر در زمینه عفاف و حجاب، تدابیری برای مقابله با اباحه‌گری در دستور کار قرار گرفت و اقدامات خوبی نیز در این زمینه انجام شد.

استاندار قزوین ادامه داد: شناسایی و برخورد با رفتارهای سازمان‌یافته در مقوله اباحه‌گری باید در دستور کار قرار بگیرد چراکه گسترش اباحه‌گری و آسیب رساندن به زندگی عفیفانه یکی از کارویژه‌های نظام سلطه علیه ملت ایران است و دشمنان برای آسیب رسیدن به این موضوع از انواع روش‌های مختلف استفاده می‌کنند.

وی افزود: بخشی از تخریب زیست عفیفانه و ترویج اباحه‌گری با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و اقدامات سازمان‌یافته انجام می‌شود که باید دستگاه امنیتی و انتظامی در خصوص روش‌های ساختارمند و هدفمند در برخورد با اباحه‌گری اقدامات لازم را انجام دهند.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان از هیچ تلاشی برای تخریب زیست عفیفانه کوتاهی نکرده و از روش‌های مختلف در این مسیر استفاده می‌کنند باید از تمامی روش‌ها برای جلوگیری از این هجمه‌ها استفاده کرد.

وی تأکید کرد: مسئله بدحجابی و بی‌حجابی در قانون به صراحت بیان شده است و ما در نظر داریم رفتارهایی فراتر از قانون داشته باشیم، هرچند که مماشات به دور از قانون هم مطلوب نخواهد بود که البته در این مسیر توجه به بیانات رهبر انقلاب بسیار راهگشا است.

استاندار قزوین ادامه داد: بیشتر مردم کشور خواستار زندگی عفیفانه، مقید و پایبند به موضوعات دینی بوده و در این مورد خود مردم هم حساس و مطالبه‌گر هستند و ما نیز باید نسبت به این مسائل حساس باشیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها