عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی:

اختصاص سیم‌کارت خاص برای توریست‌ها پیشنهاد من بود/ نمی‌شود به توریست بگوییم از «ایتا» و «بله» استفاده کن

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اعلام اینکه سیم کارت بدون فیلتر برای گردشگران پیشنهاد من بود، تصریح کرد که گردشگران خارجی باید حداقل خدمات را دریافت کنند.

اختصاص سیم‌کارت خاص برای توریست‌ها پیشنهاد من بود/ نمی‌شود به توریست بگوییم از «ایتا» و «بله» استفاده کن
کد خبر: 599988
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۱۱:۵۱:۳۷

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با اختصاص سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی اظهارکرد: تقصیر وزیر ارتباطات نیست؛ تقصیر من است. اگر قرار بود با کسی برخورد و انتقاد شود باید از من انتقاد می شد، چون این موضوع پیشنهاد ما بود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: گردشگران خارجی باید حداقل خدمات را دریافت کنند. بعضی دوستان تحلیل می کنند که چرا گردشگر خارجی به ایران نمی آید که دلایلی دارد. یکی از مهمترین نیازهای آنها اینترنت و سکوهای بین المللی و خارجی است.

وی ادامه داد: این مسائل مثل نان و آب برای گردشگر واجب است. نمی‌شود گردشگر به ایران بیاید و ارتباطش با دنیا قطع شود. نمی‌شود به او گفت از بله وایتا استفاده کن. در برخی موارد این گردشگران را به عنوان جاسوس می‌گیرند که بعضی اوقات تا نیمه شب پیگیری می‌کنم تا این مشکل حل شود. وقتی دو پیرمرد و پیرزن نگران دستگیر شدن هستند و نمی‌توانند به خانواده‌های خود هم خبر بدهند خب چه انگیزه‌ای برای به ایران آمدن برای آنها می‌ماند؟ بنابراین من از وزیر ارتباطات خواستم امکانی برای گردشگران خارجی فراهم شود تا آنها با استفاده از سکوهای بین‌المللی بتوانند نیازهای خودرا برطرف کنند. ان‌شاء الله سکوهای داخلی ما هم بتوانند در سطح بین‌المللی فعال شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها