کد خبر: 598984
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ۱۶:۲۰:۰۴
| |

منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا:

غربی‌ها با نشستن کنار یک فاحشه و بازمانده خاندان پهلوی بلاهت خود را اثبات کردند

منصور حقیقت‌پور گفت: غربی‌ها اگر از حضور گسترده مردم در روز 22بهمن درس می‌گرفتند، در کنار یک فاحشه و بازمانده خائن پهلوی نمی‌نشستند. آنها اوج بلاهت خود را نشان دادند.

غربی‌ها با نشستن کنار یک فاحشه و بازمانده خاندان پهلوی بلاهت خود را اثبات کردند
کد خبر: 598984
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ۱۶:۲۰:۰۴

منصور حقیقت‌پور، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی درباره چهره های حاضر در نشست مونیخ گفت:

به گزارش نامه نیوز، مهمترین بخش‌های این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

  • چهره های نشست مونیخ نه در داخل ایران جایگاه و مقبولیتی دارند و نه دارای شأنیت سیاسی و تفکر و اندیشه‌ای هستند و صرف متشکل از بازمانده‌های استبداد سلطنت، جدایی‌طلبان و سلبریتی‌هایی هستند که احتمالا چندخط از علم سیاست هم نمی‌دانند. در این بین پرسش آن است که اروپایی‌ها با ارائه تریبون به اینها چه هدفی را دنبال می‌کنند؟
  • این اپوزیسیون‌هایی که در خارج از کشور خودنمایی می‌کنند، هیچ جایگاهی در میان مردم ندارند؛ از آن رضا پهلوی خائن گرفته که دومانش ریشه در خیانت دارند تا آن مسیح علینژاد خودفروش که افتخاش این است که قبل از ازدواج حامله شده است! اینها کیثف‌اند و هیچ جایگاهی در داخل ندارند و ما خیلی مشتاقیم که روزی فرارسد که رودرروی این اراذل و اوباش بایستیم و تلکیفشان را روشن کنیم.
  • اروپایی‌هایی که به این جماعت تریبون می‌دهند انگار در مصرف مشروبات الکلی زیاده‌روی کرده‌اند که چنین بی‌عقل شده‌اند. کشورهای اروپایی‌ آنقدر بی‌عقل‌ هستند که در جنگ اوکراین منفاع مردم خودشان را فدای آرمان‌های آمریکا کردند. امروز با صراحت می‌توان گفت که کشورهای اروپایی هیچ استقلال سیاسی و استقلال رأیی از خود ندارند و پیرو مطلق آمریکا هستند. غربی‌ها اگر از حضور گسترده مردم در روز 22بهمن درس می‌گرفتند، در کنار یک فاحشه و بازمانده خائن پهلوی نمی‌نشستند. آنها اوج بلاهت خود را نشان دادند.
  • فرانسه، انگلیس و آلمان مثلثی هستند که گاهی یک ضلعش تیزتر از بقیه می‌شود؛ همان داستان پلیس خوب و پلیس بد که اکنون فرانسه نقض آن ضلع تیز یا همان پلیس بد را ایفا می‌کند که البته ما به همه این نقشه‌ها آگاه هستیم و این بازی‌ها را بلدیم.
  • اینکه اکنون شخص جنایتکاری مانند پرویز ثابتی هم در میان اپوزیسیون دیده می‌شود، نشان‌دهنده آن است که غربی‌ها و اپوزیسیون هرچه دارند را به میدان آورده‌اند اما هرچه نیروهای بیشتری می‌آورند بدنامی‌شان بیشتر نمایان می‌شود؛ تا جایی که رئیس جنایتکار ساواک را هم در قالب اپوزیسیون نشان می‌دهند و در این شرایط هیچ آبرویی برای اپوزیسیون باقی نمانده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها