کد خبر: 577667
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ۱۴:۰۷:۱۵
| |

رشیدی، نماینده کرمانشاه:

حجاب یک امر واجب الهی است که باید در جامعه جا بیافتد

توییت‌های تند در شرایط کنونی اشتباه است

نماینده کرمانشاه با بیان اینکه حجاب یک امر واجب الهی است که باید در جامعه جابیافتد، اظهار ‌کرد: نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب نیاز به برنامه‌ریزی و کار فرهنگی ادامه‌دار همراه با لطافت دارد.

حجاب یک امر واجب الهی است که باید در جامعه جا بیافتد
کد خبر: 577667
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ۱۴:۰۷:۱۵

محمد رشیدی، نماینده کرمانشاه، امروز(20 مهر) در تجمع بانوان و دختران نبوی در کرمانشاه، با بیان اینکه حجاب یک امر واجب الهی است که باید در جامعه جابیافتد، اظهار ‌کرد: نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب نیاز به برنامه‌ریزی و کار فرهنگی ادامه‌دار همراه با لطافت دارد.

به گزارش ایسنا، بخش هایی از اظهارات رشیدی را در ادامه می خوانید:

*نهادهای فرهنگی مثل آموزش و پرورش باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب برنامه‌داشته باشند،  آموزش و پرورش باید نوک پیکان کارهای فرهنگی در جامعه باشد.باید با محتواسازی در مورد عفاف و حجاب، جامعه و به ویژه جوانان را به داشتن حجاب ترغیب کنیم.

*همه از مقام معظم رهبری تا رئیس جمهوری و اقشار مختلف جامعه ار فوت خانم مهسا امینی ناراحت شدند.اگر برخی از دختران ما کم حجاب یا بی حجاب شده اند به این دلیل است که نتوانسته ایم با کار فرهنگی، ضرورت توجه به فرهنگ حجاب را برای آنها نهادینه و تبیین کنیم.

*خیلی از جوانان از روی ناآگاهی با اغتشاشاگران همراه شده که بیش از 90 درصد آنها آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشته اند، چون اینها دشمن نیستند و فرزندان این سرزمین‌اند.

*دشمنان تلاش کردند تا در جریانات اخیر به بهانه حجاب در کشور آشوب به پا کنند،  دشمنان همانطور که در سال 1398 گرانی بنزین را بهانه کردند و فتنه به پا کردند، این بار هم به بهانه حجاب در پی فتنه انگیزی بودند که مقابله با این توطئه‌ها به بصیرت نیاز دارد.

*موقعیت کنونی حساس است. در شرایط کنونی هر حرف تحریک آمیزی در جامعه که منجر به دو دستگی یا چند دستگی شود، غلط بوده و بازی کردن در پازل دشمن است.حرف‌های تفرقه آمیز و توئیت‌های تند در شرایط کنونی اشتباه است، جامعه در شرایط کنونی بیش از هر چیز به همبستگی و اتحاد نیاز دارد.

*دشمنان اسلام تلاش کردند تا با ایجاد داعش در منطقه چالش ایجاد کرده و از این طریق چهره اسلام را به دنیا زشت نشان بدهند که با نابودی داعش توسط حاج قاسم فرزند انقلابی این سرزمین، این فتنه دشمنان نیز برای ضربه زدن به اسلام خنثی شد.

*خط اعتراض از اغتشاش جدا است. اعتراض حق مردم است و باید فضا برای درخواست های مردم باز شود.مشکلات اقتصادی و معیشتی باید رفع شوند و مسئولین ناکارآمد باید کنار بروند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها