کد خبر: 598374
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ۲۱:۰۰:۲۷
| |

رمزگشایی یک روزنامه از علت توقیف روزنامه سازندگی:

دولت از گرانی‌ها عصبانی است و آن را سر روزنامه‌ها خالی می‌کند

روزنامه هم میهن نوشت: دولت عصبانی است، چون در برابر گوشت 500 هزار تومانی و دلار 50 هزار تومانی و سکه 30 میلیونی، هیچ حرفی برای گفتن ندارد. پس باید یک مقصر پیدا کند و عصبانیت را روی آن خالی نماید. روزنامه‌های کم‌رمق محل مناسب این کار هستند.

دولت از گرانی‌ها عصبانی است و آن را سر روزنامه‌ها خالی می‌کند
کد خبر: 598374
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ۲۱:۰۰:۲۷

روزنامه هم میهن از توقیف روزنامه سازندگی به دلیل اعتراض به گرانی گوشت انتقاد کرده و نوشته دولت چون جز شعار و وعده کاری نمی‌تواند انجام دهد عصبانی است و این عصبانیت را سر روزنامه‌ها خالی می‌کند.

به گزارش هم میهن، توقیف روزنامه سازندگی چه معنایی دارد؟ فقط یک کلمه عصبانیت. دولت عصبانی است، چون در برابر گوشت 500 هزار تومانی و دلار 50 هزار تومانی و سکه 30 میلیونی، هیچ حرفی برای گفتن ندارد، در برابر رسانه‌های فرامرزی که محصول سیاست‌های جاری هستند، منفعل است و دستش کاملا خالی است. جز دادن شعار و وعده کار دیگری نمی‌‌تواند انجام دهد.

این روزنامه در ادامه یادآور شده است: جالب است که در سخنرانی ۲۲ بهمن وعده دادند که در ادامه اقدامات قوه قضائیه در آزادی زندانیان، دولت هم سیاست‌های مشابهی را پیش خواهد گرفت که ظاهراً بستن غیرقانونی روزنامه سازندگی سرآغاز این وعده است. دولت چون نتوانسته مسائل مردم را حل کند و حتی به وعده‌های خود هم نزدیک شود، پس باید یک مقصر پیدا کند و عصبانیت را روی آن خالی نماید. روزنامه‌های کم‌رمق محل مناسب این کار هستند. قرار نیست که دولت هم به مجموعه خطوط قرمز روزنامه اضافه شود و نتوانند درباره دولت و گرانی چیزی بنویسند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها