کد خبر: 598262
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ۱۵:۲۰:۳۸
| |

نمایندگان مجلس خواستار تشکیل جلسه مشترک دولت و مجلس شدند

مجلس باید افرادی که برای مردم گرفتاری ایجاد می‌کنند را به صلابه بکشد

رئیس جمهور برای رفع مشکلات معیشتی مردم پای کار بیاید

نمایندگان مجلس به‌سبب صعود بهای بعضی از کالاهای اساسی خواستار جلسه مشترک دولت و مجلس شدند.

مجلس باید افرادی که برای مردم گرفتاری ایجاد می‌کنند را به صلابه بکشد
کد خبر: 598262
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ۱۵:۲۰:۳۸

نمایندگان در جلسه علنی امروز در تذکرات خود به موضوع گرانی کالاهای اساسی پرداخته و خواستار برگزاری جلسه مشترک مجلس و دولت برای حل این مسئله شدند.

به گزارش تسنیم، رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز ضمن تاکید بر گرانی قیمت گوشت قرمز و نوسانات بازار ارز، عنوان کرد: مردم در سراسر کشور به مجلس به عنوان نهاد ناظر چشم امید دارند، صحن غیرعلنی برگزار کنید تا مسئولان در آن پاسخگو باشند. وضعیت تورم و نابسامانی بازار روند خود را پیش می برد و کسی نیز پاسخگو نیست.

همچنین امروز صدیف بدری نماینده اردبیل در تذکری آیین‌نامه‌ای با استناد به بند (۱۱) ماده ۲۲ آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: شرایط اقتصادی کشور، وضعیت مناسبی ندارد، قیمت اقلام اساسی و ارز در حال افزایش است و قیمت ارز نزدیک به ۵۰ هزار تومان شده است؛ آیا این وضعیت در شأن مردم ایران است؟

او افزود: با این وجود لازم است مجلس و دولت در کنار هم جلسه‌ای فوری و ضروری برگزار کنند تا فکری برای کنترل قیمت‌ها شود.

همچنین سیدغنی نظری خانقاه عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تذکری با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، گفت: گرفتاری های عمومی مردم روز به روز بیشتر می شود و تیم اقتصادی دولت باید در این زمینه توضیح دهد و مجلس در این بخش از دولت انتظار بهبود شرایط را دارد.رئیس جمهور برای رفع مشکلات معیشتی مردم پای کار بیاید.

وی افزود: مجلس باید افرادی که توان کار نداشته و برای مردم گرفتاری ایجاد می کنند را به صلابه بکشند. از همکاران خواهش می کنم نگاه جریانی و سیاسی را کنار گذاشته و رئیس جمهور را به طور محکم پای کار بیاورند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها