کد خبر: 597347
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۲۱:۰۰:۳۵
| |

روزنامه جوان: فساد باید از بدنه نظام رخت ببندد

روزنامه جوان نوشت: مبارزه با فساد که در انتخابات مورد اقبال رأی‌دهندگان قرار گرفت، همچنان از ناحیه مردم به‌عنوان یک اولویت به حساب آمده و انتظار می‌رود، پس از انتخابات شکل عملیاتی به خود گرفته و از بدنه نظام اداری کشور رخت برنبندد.

روزنامه جوان: فساد باید از بدنه نظام رخت ببندد
کد خبر: 597347
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۲۱:۰۰:۳۵

روزنامه جوان با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خطاب به مسئولان تذکر داد که مردم به گردن آنان حق دارند و باید فساد از بدنه نظام رخت ببندد.

به گزارش جوان، انتظار می‌رود، کارگزاران و مسئولان نظام، از این حضور هوشمندانه مردم، قدردانی نمایند که قدردانی اصلی هم تلاش جهادی برای رفع مشکلات و تنگنا‌های اقتصادی و معیشتی است. گرچه این حضور مردمی، تکلیف‌گرایانه است، اما حقی هم پدید می‌آید که بر گردن مسئولان و کارگزاران نظام می‌افتد که نباید از هیچ تلاشی برای ادای این حق، فروگذار بوده و آنچه را که رقم خورده تنها وظیفه مردم تلقی کنند، بلکه بهترین اقدام و حتی ضرورت این است که به همین مردم در همه عرصه‌ها، ازجمله عرصه اقتصادی نیز اعتماد شده و از حضور آنان برای حل مشکلات استفاده شود.

این روزنامه در ادامه نوشته است: به طور مثال با گذشت حدود یک‌سال و نیم از عمر دولت آقای رئیسی، آیا برای تحقق شعار ساخت یک میلیون مسکن در هر سال، نباید به مردم و شرکت‌های بخش خصوصی اعتماد کرد و از همین الان واگذاری زمین و اعتبارات برای ساخت را آغاز کرد؟ آیا بدون مشارکت دادن مردم، می‌توان شعار افزایش تولید را به سرانجام رساند؟ ولی مردم تا کی باید در پیچ و خم دریافت مجوز اشتغال و راه‌اندازی بنگاه‌های دولتی سرگردان بمانند. مبارزه با فساد که در انتخابات مورد اقبال رأی‌دهندگان قرار گرفت، همچنان از ناحیه مردم به‌عنوان یک اولویت به حساب آمده و انتظار می‌رود، پس از انتخابات شکل عملیاتی به خود گرفته و از بدنه نظام اداری کشور رخت برنبندد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها