کد خبر: 595284
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ۱۸:۴۰:۳۶
| |

روزنامه جمهوری اسلامی هشدار داد:

اگر مردم با نظام نباشند بدون نیاز به اقدام براندازنه از خارج نظام سقوط خواهد کرد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مردم اگر با نظام باشند، قطعاً می‌ماند و اگر با آن نباشند بدون آنکه نیازی به اقدام براندازانه از خارج باشد، سقوط خواهد کرد.

اگر مردم با نظام نباشند بدون نیاز به اقدام براندازنه از خارج نظام سقوط خواهد کرد
کد خبر: 595284
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ۱۸:۴۰:۳۶

روزنامه جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه رقیب را نباید در خارج از مرزها جستجو کرد، هشدار داد اگر مردم با نظام نباشند بدون نیاز به اقدام براندازنه از خارج، نظام سقوط خواهد کرد.

به گزارش جمهوری اسلامی، رقیب را نباید در خارج از مرزها جستجو کرد، نه آن دسته از ایرانیان خارج‌ نشینی که مدعی تصاحب قدرت هستند و نه دولت‌های خارجی. رقیب را باید در داخل جستجو کرد آنهم نه در میان مردم بلکه در درون خود نظام. دوام نظام جمهوری اسلامی به عملکرد مسئولین نظام به ویژه رفتارشان با مردم وابسته است. این، یک نظام پدید آمده توسط مردم است و همانطور که مردم آن را به وجود آورده‌اند، تداوم آن نیز فقط با خواست و اراده مردم ممکن خواهد بود. این نظام حکومتی تا زمانی که محبوب قلوب مردم باشد، هیچ دشمنی با هیچ قدرتی نخواهد توانست به آن کوچک‌ترین ضربه‌ای وارد کند. مرگ یک نظام مردمی زمانی فرا می‌رسد که از مردم جدا شود و مردم هیچ احساس تعلق خاطری به آن نداشته باشند.

جمهوری اسلامی هشدار داد: مردم اگر با نظام باشند، قطعاً می‌ماند و اگر با آن نباشند بدون آنکه نیازی به اقدام براندازانه از خارج باشد، سقوط خواهد کرد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها