محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت:

مسئولین نظام به‌جای دعواهای بی‌ارزش از خرد جمعی استفاده کنند

برای افزایش امید، باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئولین نظام عوض دعواهای بی‌ارزش و اختلافات غیرضروری، دست به دست هم بدهند و از خرد جمعی استفاده کنند.

مسئولین نظام به‌جای دعواهای بی‌ارزش از خرد جمعی استفاده کنند
کد خبر: 596633
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ۰۹:۴۵:۰۰

محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت در راهپیمایی 22 بهمن در خصوص راهکار وفاق و وحدت، اظهار کرد: بحمدالله امروز مردم با حضور میلیونی خودشان در جشن انقلاب، نشان دادند بصیر و به ارزش های اصلی انقلاب وفادار هستند. اما مسئولین اجرایی، مقننه و قضایی کشور نباید این حضور را به معنای رضایت مردم از عملکرد مسئولین تلقی کنند.

به گزارش جماران، بخش هایی از گفت و گوی باهنر را در ادامه می خوانید:

  • مردم با هم قهر نیستند، مردم با هم دوست و یکپارچه هستند و نمونه آن همین راهپیمایی 22 بهمن است. با این جنگ ترکیبی پرخرج و پرهزینه ای که نظام استکبار جهانی علیه ملت ایران راه انداخت، امروز مردم دارند جواب می دهند.
  • برای افزایش امید، اولا باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت، کسانی که اعتراض قانونی دارند باید بتوانند مطالبه گری کنند و مسائل و مطالب خودشان را بگویند.
  • مسئولین نظام عوض دعواهای بی ارزش و اختلافات غیرضروری، دست به دست هم بدهند و از خرد جمعی استفاده کنند؛ از تک تک کسانی که در کشور هستند و دل در گرو انقلاب دارند، از هر گروه و حزب و دسته و طایفه ای که می خواهند باشند، استفاده کنند.
  • این مردم سرمایه بسیار عظیمی هستند. اگر کسی بتواند از این سرمایه درست استفاده کند، ما تردید نداریم که انقلاب می تواند بسیاری از مشکلات پیش روی خودش را بردارد.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها