کد خبر: 596282
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ۱۲:۳۴:۳۷
| |

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

به رییسی پیشنهاد دادم بخش‌های پیاده نشده قانون اساسی را پیاده کند

محسن رضایی گفت: قانون اساسی بسیار مترقیانه است؛ خودش هم شیوه اصلاح در آن‌را مشخص کرده ولی مشکل عدم اجرای کامل همه اصول قانون اساسی است. اخیرا به آقای رییس جمهور پیشنهاد دادم که ایشان به عنوان مجری قانون اساسی بخش‌های پیاده نشده قانون اساسی را پیاده کنند.

به رییسی پیشنهاد دادم بخش‌های پیاده نشده قانون اساسی را پیاده کند
کد خبر: 596282
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ۱۲:۳۴:۳۷

محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در بین مسئولین کشور از ابتدا تا کنون پس از حضرت امام هیچ شخصی مهربان‌تر و دلسوزتر از حضرت ‌آقا نسبت به مردم  نمی‌شناسم. ایشان نسبت به جان و مال مردم ارزش فوق‌العاده‌ای قائل هستند و حتی در زمان جنگ روی تعداد شهدا و مجروحین بسیار حساس بودند و بارها اشک رهبری برای یتیمان و محرومین را دیده ام.

به گزارش فارس، او افزود: حضرت آقا در جریان مبارزه با داعش هم روی محدودیت حضور نیروهای ایرانی در خارج از کشور تاکید داشتند و همچنین در موضوع حادثه سیستان و بلوچستان به محض اینکه از تخلفات مطلع شدند بلافاصله عکس العمل نشان دادند. عفو اخیر که بخشی از مشمولان آن از محکومان اغتشاشات و بخش عمده آن دیگر متهمان بودند، با معیارهایی انجام شده است و این نشان‌دهنده حساسیت فوق‌العاده رهبر انقلاب نسبت به جان و مال و آبروی مردم است.

او اظهار کرد: مردم ایران سرمایه‌گذاری عظیمی برای انقلاب کرده‌اند و به این سادگی دست از انقلاب بر نمی‌دارند و همه در ۲۲ بهمن شاهد حضور میلیونی مردم خواهیم بود.

رضایی همچنین گفت: قانون اساسی بسیار مترقیانه است؛ خودش هم شیوه اصلاح در آن‌را مشخص کرده ولی مشکل عدم اجرای کامل همه اصول قانون اساسی است. اخیرا به آقای رییس جمهور پیشنهاد دادم که ایشان  به عنوان مجری قانون اساسی بخش‌های پیاده نشده قانون اساسی را پیاده کنند. 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها