کد خبر: 595293
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ۱۹:۲۰:۰۴
| |

روزنامه آفتاب یزد مطرح کرد:

انتقاد شدید از معاون دادستان قم؛ مسئولیت‌تان عصبانی کردن مردم است!

روزنامه آفتاب یزد نوشت: انگار بعضی از مسئولان آمده اند که با اظهاراتی، مردم را عصبانی کننــد آنهم در روزگاری که آوار مشکلات بر سرشان ریخته و بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به آرامش فکری دارند اما برخی از مسئولان انگار مسئولیتشان این اســت که نگذارند مردم آرام باشند.

انتقاد شدید از معاون دادستان قم؛ مسئولیت‌تان عصبانی کردن مردم است!
کد خبر: 595293
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ۱۹:۲۰:۰۴

روزنامه آفتاب یزد به اظهارات معاون دادستان قم که گفته بود «هر شخصی نسبت به تولید محتوا، انتشار و به اشتراک گذاردن مطلب در صفحه خود، محتوای کامنت‌های دیگران در این صفحه و لایک مطالب دیگران مسئولیت قانونی دارد» واکنش نشان داده و نوشته انگار مسئولیت برخی مسئولان عصبانی کردن مردم است. 

به گزارش آفتاب‌یزد، انگار بعضی از مسئولان آمده اند که با اظهاراتی، مردم را عصبانی کننــد آنهم در روزگاری که آوار مشکلات بر سرشان ریخته و بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به آرامش فکری دارند اما برخی از مسئولان انگار مسئولیتشان این اســت که نگذارند مردم آرام باشند. اخیرا یک مقــام در امور فضای مجازی با تاکید بر ضرورت تبیین مســئولیت افراد در قبال فعالیت در شبکه های اجتماعی، گفته بود: «هر شخص نســبت به تولید محتوا، انتشار و به اشتراک گذاردن مطلب در صفحــه خود، محتــوای کامنت های دیگران در این صفحــه و لایک مطالب دیگران مســئولیت قانونی دارد.»

این روزنامه در ادامه با مرور واکنش مردم به این خبر در فضای مجازی نوشته است: کاش برای دلارچهل و چهــار هزارتومنی هم جرم تعیین می کردید. بجای این حرف ها اقتصاد را درست کنید و به درمان رسیدگی کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها