کد خبر: 594918
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

عصبانیت روزنامه دولت از تحرکات سیاسی اخیر حسن روحانی؛ آرای نمایندگان گفتمانش در انتخابات ۱۴۰۰ کمتر از آرای بالطه بود

روزنامه ایران نوشت: در حالی حسن روحانی برای بازگشت به صحنه سیاسی کشور به تکاپو افتاده است که نماینده گفتمانی وی در انتخابات سال 1400 از آرای باطله رأی کمتری آورده بود و با عدم استقبال مردم رو‌به‌رو شد.

عصبانیت روزنامه دولت از تحرکات سیاسی اخیر حسن روحانی؛ آرای نمایندگان گفتمانش در انتخابات ۱۴۰۰ کمتر از آرای بالطه بود
کد خبر: 594918
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ۱۸:۴۰:۰۰

روزنامه دولت از اظهارات اخیر حسن روحانی و دیدارهای سیاسی‌اش عصبانی است و با ادعای اینکه او برای انتخابات برنامه دارد به کنایه نوشته: نمایندگان گفتمان روحانی در انتخابات سال ۱۴۰۰ از آرای باطله هم رای کمتری آوردند.

به گزارش ایران، حسن روحانی، رئیس‌ دولت‌های یازدهم و دوازدهم با جمعی از روزنامه‌نگاران وابسته به دولت قبل دیدار کرده است. وی در این دیدار گفته «با دولت و مجلس اقلیت نمی‌شود انسجام داخلی و توان حل مشکلات ایجاد کرد.» این سخنان روحانی برای کنایه گویی به دولت سیزدهم در حالی مطرح شده است که وی دو مسأله را اساساً نادیده گرفته است. رئیس جمهور کنونی در انتخابات سال گذشته که دولت قبل مجری برگزاری آن بوده توانست 18 میلیون رأی به دست آورد. حسن روحانی که اکنون از لفظ دولت اقلیت استفاده می‌کند نیز در سال 1392 با همین میزان رأی توانست به پاستور راه پیدا کند و تا سال‌ها این میزان از رأی را با عنوان «پیام رأی مردم» معرفی کرده و صدای منتقدان دولت را خاموش می‌کرد.

روزنامه دولت سپس نوشته است: علاوه بر اینها دولت سیزدهم در حالی تشکیل شده است که در پی ناکارآمدی بی حد و حصر دولت حسن روحانی مردم بشدت ناامید بوده و از مشارکت بالاتر به واسطه عملکرد فاجعه بار دولت‌های سابق دوری جستند. رویه دولت سابق تا جایی به کشور ضربه زده بود که دولتمردان گذشته در خرداد 1400 به صراحت به آیت‌الله رئیسی می‌گفتند که دولت حقوق مردادماه کارمندان خود را ندارد. گفتنی است در حالی حسن روحانی برای بازگشت به صحنه سیاسی کشور به تکاپو افتاده است که نماینده گفتمانی وی در انتخابات سال 1400 از آرای باطله رأی کمتری آورده بود و با عدم استقبال مردم رو‌به‌رو شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها