کد خبر: 592133
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۱۸:۴۰:۵۹
| |

تفسیر روزنامه اصلاح‌طلب از آغازبه‌کار وب‌سایت روحانی؛

حسن روحانی از چه راهی به قدرت باز می‌گردد؟

روزنامه آرمان ملی نوشت: باید توجه داشت روحانی در هیچ برهه‌ای خانه‌نشین نبوده و همواره در سمتی تاثیرگذار به ایفای نقش پرداخته است، بنابراین پربیراه نیست که در اندیشه بازگشت به قدرت یا جلوس بر کرسی مدیریتی باشد.

حسن روحانی از چه راهی به قدرت باز می‌گردد؟
کد خبر: 592133
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۱۸:۴۰:۵۹

روزنامه آرمان ملی راه‌اندازی وب‌سایت رسمی حسن روحانی را تصمیم او برای بازگشت به قدرت تفسیر و احتمال نامزدی او برای انتخابات ریاست‌جمهوری را مطرح کرده است.

به گزارش آرمان ملی، انتشار یک خبر در روزگذشته سبب طرح شایعات و گمانه‌هایی شد. وب‌سایت رسمی دکتر حسن روحانی به نشانی rouhanihassan.com به‌طور آزمایشی آغاز به‌کار کرد. اما چرا اکنون که یکسال و نیم از دوران ریاست‌جمهوری او گذشته، اقدام به راه‌اندازی سایت کرده است؟ نخستین گمانه را باید تصمیم او برای بازگشت به قدرت دانست.

آرمان ملی در ادامه توضیح داده است: باید توجه داشت روحانی در هیچ برهه‌ای خانه‌نشین نبوده و همواره در سمتی تاثیرگذار به ایفای نقش پرداخته است، بنابراین پربیراه نیست که در اندیشه بازگشت به قدرت یا جلوس بر کرسی مدیریتی باشد. البته برخی معتقدند که روحانی در فکر بازگشت به پاستور نیست چرا که پس از پایان دولت دوازدهم پرونده‌هایی علیه مردان رئیس‌جمهور وقت تشکیل شد که البته تا به امروز هیچکدام از آنها محکوم نشده‌اند، اما همین موضوع مانعی برای ریاست‌جمهوری دوباره روحانی است البته باید در نظر داشت آینده قابل پیش‌بینی نیست و روحانی در صورت تمایل برای بازگشت به پاستور، قدرت کافی برای مذاکره‌ دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها