کد خبر: 594101
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۹ ۱۸:۲۰:۰۹
| |

«کیهان»: سپاه جان ۳ میلیارد انسان را حفظ کرده و تنها جرمش برداشتن سایه جنگ از سر ملت‌هاست

روزنامه کیهان نوشت: سپاه نه‌تنها برای حفظ جان و امنیت ۸۰ میلیون ایرانی که در مقابل توطئه کشته شدن سه میلیارد انسان ایستاده و در برای جلوگیری از بروز جنگ هسته‌ای دیگری از سوی آمریکا سینه سپر کرده و تنها جرمش تلاش برای برداشتن سایه جنگ از سر ملت‌هاست.

«کیهان»: سپاه جان ۳ میلیارد انسان را حفظ کرده و تنها جرمش برداشتن سایه جنگ از سر ملت‌هاست
کد خبر: 594101
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۹ ۱۸:۲۰:۰۹

روزنامه کیهان نوشت: سپاه نه فقط برای حفظ جان ۸۰ میلیون ایرانی، بلکه برای حفظ امنیت ۳ میلیارد انسان ایستاده و تنها جرمش برداشتن سایه جنگ از سر ملت‌هاست.

به گزارش کیهان، «یک‌سوم جمعیت جهان اضافی است که باید کم شود» و...! اینها بخشی از سخنان و متن پروژه‌های تصمیم‌گیران نظام سلطه است. پروژه «لوگانو» برای «کنترل بر جمعیت و جهان» با «نابودی یک‌سوم جمعیت جهان- بیش از سه میلیارد انسان!»  ایران و به‌ویژه سپاه نه بر پرده سینما و نه در فضای رسانه‌ای و مجازی بلکه در میدان، با سیاست‌های مدبرانه و مقتدرانه در مقابل نابودی سه میلیارد انسان ایستاد و چنین پروژه جنایتکارانه و پیچیده‌ای را خنثی کرد... قتل‌عام مردم در جنگ‌های افغانستان و عراق و سوریه و لبنان و یمن و جنایات داعش و جنگ‌های قبل از آن از جمله جنگ تحمیلی با چه منطقی قابل توجیه است؟ جز با منطق حقوق بشر آمریکا برای نابودی سه میلیارد انسان؟!

کیهان در ادامه نوشته است: سپاه نه‌تنها برای حفظ جان و امنیت ۸۰ میلیون ایرانی و نه‌تنها برای حفظ جان و امنیت مردم منطقه که در مقابل توطئه کشته شدن سه میلیارد انسان ایستاده و در برای جلوگیری از بروز جنگ هسته‌ای دیگری از سوی آمریکا سینه سپر کرده و تنها جرمش تلاش برای برداشتن سایه جنگ از سر ملت‌هاست، در عین حال که شارلاتالیزم رسانه‌ای و پروپاگاندای کشته شدن یک نفر برای برهم زدن امنیت منطقه را هم خنثی می‌کند.  اکنون زمانی است که درک کنیم هدف پشت‌پرده آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها از مذاکره با هر کشوری نابودی سه میلیارد انسان است، هرچند فریبکارانه نام آن را دیپلماسی گذاشته باشند! 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها