کد خبر: 592899
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۱۹:۵۵:۳۰
| |

در جلسه هیات دولت صورت گرفت:

صدور مجوز برای امضای موقت موافقتنامه بین ایران و جمهوری سیشل+مشخصات کشور سیشل

ه منظور گسترش حمل و نقل هوایی با کشورهای آفریقایی و با هدف افزایش حجم مبادلات درآمدهای غیرنفتی از طریق توسعه مسیرهای پروازهای بین‌المللی توسط شرکت‌های هواپیمایی ایرانی، هیات وزیران با صدور مجوز به وزارت راه و شهرسازی برای انجام مذاکره، پاراف و امضای موقت موافقتنامه بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سیشل موافقت کرد.

صدور مجوز برای امضای موقت موافقتنامه بین ایران و جمهوری سیشل+مشخصات کشور سیشل
کد خبر: 592899
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۱۹:۵۵:۳۰

در جلسه هیات وزیران به ریاست ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری، به منظور گسترش حمل و نقل هوایی با کشورهای آفریقایی و با هدف افزایش حجم مبادلات درآمدهای غیرنفتی از طریق توسعه مسیرهای پروازهای بین‌المللی توسط شرکت‌های هواپیمایی ایرانی، هیات وزیران با صدور مجوز به وزارت راه و شهرسازی برای انجام مذاکره، پاراف و امضای موقت موافقتنامه بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سیشل موافقت شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، جمهوری سیشل مجمع‌الجزایری در اقیانوس هند و بالای ماداگاسکار است. سیشل کوچکترین کشور قاره آفریقا است که پایتخت آن ویکتوریا است. این کشور سال 1976 از بریتانیا مستقل شد. از میان 98 هزار نفر جمعیت این کشور، 90 درصد مسیحی، 5 درصد هندو و 5 درصد مسلمان(شیعه یک درصد) هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • وحید ارسالی در
    دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱

    دیگه به صورت قانونی افتادیم تو پول شویی . ایول اینهمه دادار دودور و دولت فلان ، حالا باید عین قاچاقچی ها پول دربیاریم . سر من یکی که یه شدت پایینه

  • بهنام ارسالی در
    دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱

    خدایا اینو از کجا پیدا کردید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها