کد خبر: 592718
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۱۸:۰۰:۰۳
| |

روزنامه همشهری: قیمت دلار در سبزه میدان «ادامه جنگ رسانه‌ای» و «اغتشاش» است

روزنامه همشهری نوشت: اثر سبزه میدان مجازی بر قیمت دلار، همه آن چیزی است که در جنگ رسانه‌ای جدید رقم‌خورده است. نهایت سادگی است خیال کنیم اغتشاشات تمام شده است. آشوب صرفا کف خیابان نبود که بخواهد جمع شود. اغتشاش در ذهن‌ها رقم می‌خورد و همچنان ادامه دارد.

روزنامه همشهری: قیمت دلار در سبزه میدان «ادامه جنگ رسانه‌ای» و «اغتشاش» است
کد خبر: 592718
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۱۸:۰۰:۰۳

 روزنامه همشهری افزایش قیمت دلار را «ادامه جنگ رسانه‌ای» و «اغتشاش» خوانده و نوشته: نهایت سادگی است خیال کنیم اغتشاشات تمام شده است.

به گزارش همشهری، اثر سبزه میدان مجازی بر قیمت دلار، همه آن چیزی است که در جنگ رسانه‌ای جدید رقم‌خورده است. نهایت سادگی است خیال کنیم اغتشاشات تمام شده است. آشوب صرفا کف خیابان نبود که بخواهد جمع شود. اغتشاش در ذهن‌ها رقم می‌خورد و همچنان ادامه دارد. به همین نمونه تروریست‌خواندن سپاه توجه کنیم. صرفا یک تنفس مصنوعی برای استمرار آشوب های ذهنی. آن‌هم قطعنامه‌ای که بدون الزام اجرایی صرفا در سطح پارلمان اروپاست و راه بسیار تا تصویب نهایی دارد. بعد از تصویب نیز هیچ است اما بدون آن نیز از پوچ بساط ساختند.  دشمن ذهن جامعه را هدف گرفته است. آتش کف خیابان نیز از ذهن‌ها زبانه می‌کشد. چنانچه جنگ ذهنی را مدیریت نکنیم، اقدامات امنیتی و انتظامی منفعلانه پس سراب دویدن است.

همشهری در ادامه افزوده است: نمونه آشکار این جنگ جدید در قیمت دلار و سبزه میدان‌های مجازی در این روزهاست. یک قیمت‌گذاری غیرواقعی و تصنعی در فضای وهمی، کل اقتصاد در فضای واقعی را درگیر کرده است. آشوب و اغتشاش کف خیابان نیز همین بود و همین هست. 4نفر یک گوشه آتش درست کردند و شعار دادند و تصویرش را با قواعد جنگ شناختی توزیع کردند، تا عده ای سطل آشغال آتش‌زدن در پس‌کوچه‌های پایین محله را انقلاب ایران بنامند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها