کد خبر: 587546
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۵ ۱۵:۴۹:۳۶
| |

امام جمعه تبریز:

«اغتشاشات» یکی از عوامل مهم نوسانات ارز است

خطیب جمعه تبریز گفت: هر چند حوادث و ناآرامی‌های اخیر رنگ و بوی سیاسی داشت اما در حقیقت آرامش اقتصادی و سرعت پیشرفت ایران را مورد هدف قرار داده و عواقب آن نیز با نوسانات ارزی خودش را نشان می‌دهد.

«اغتشاشات» یکی از عوامل مهم نوسانات ارز است
کد خبر: 587546
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۵ ۱۵:۴۹:۳۶

سید محمدعلی آل‌هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با طرح این سئوال که آیا مسئولان اقتصادی کشور از قیمت ارز، خودرو، سکه، طلا و مسکن خبر دارند؟، گفت: فشارهای اقتصادی برای قشر زحمت‌کش و پایین جامعه را با مشکلاتی مواجه کرده است.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه اتفاقاتی که طی هفته‌های اخیر و با سرعت بیشتر در روزهای اخیر در بازار ارز رخ داده است مسئله‌ای بسیار مهم است، افزود: تحولات اقتصادی در معنای گسترده‌تر سیاست‌های اقتصادی از عوامل مختلفی متاثر می‌شوند که طبیعتا اغتشاشات یکی از عوامل مهم نوسانات ارز است.

خطیب جمعه تبریز گفت: این معنا بار دیگر برجسته شد که هر چند حوادث و ناآرامی‌های اخیر رنگ و بوی سیاسی داشت اما در حقیقت آرامش اقتصادی و سرعت پیشرفت ایران را مورد هدف قرار داده و عواقب آن نیز با نوسانات ارزی خودش را نشان می‌دهد، هر چند سیاست‌های ارزی بانک مرکزی نیز به این نوسانات دامن زده است.

آل‌هاشم تصریح کرد: ما از دولت خدمتگزار و مسئولان اقتصادی انتظار داریم که عالمانه و حکیمانه این مشکلات را از سر راه مردم بردارند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها