جواد نیک بین، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم:

بعضی از کارهای کشور به دست افراد «باتقوای بی‌عرضه» افتاده / افرادی که در اجرا هستند قوی نیستند؛ مثل محسن رضایی

یک نماینده مجلس گفت: شاید یک فرد باتقوا بوده اما بی‌عرضه بوده و جربزه و توان اجرا و مدیریت نداشته باشد و بعضی از کارهای کشور به دست افراد باتقوای بی‌عرضه است. در حالی که کار باید به دست افراد کاردان، شایسته و اجرایی قوی داده شود.

بعضی از کارهای کشور به دست افراد «باتقوای بی‌عرضه» افتاده / افرادی که در اجرا هستند قوی نیستند؛ مثل محسن رضایی
کد خبر: 592414
|
۱۴۰۱/۱۰/۳۰ ۱۲:۵۲:۳۷

در حالی دولت سیزدهم به ۱۷ ماهگی خود می‌رسد که تا امروز انسجام و برنامه‌ای مشخص را از سوی تیم اقتصادی دولت شاهد نبوده‌ایم و از این رو توصیه ها و  انتقاداتی از سوی مراجع تقلید شنیده می شود که مدتی قبل در دیدار با محمدباقر قالیباف و دیروز در دیدار با وزیر کشور بیان شد.

جواد نیک بین عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم در این‌باره گفت: صحبت‌های مراجع تقلید به درستی بیان شد. کار را باید به کاردان سپرد. شاید یک فرد باتقوا بوده اما بی‌عرضه بوده و جربزه و توان اجرا و مدیریت نداشته باشد و بعضی از کارهای کشور به دست افراد باتقوای بی‌عرضه است. در حالی که کار باید به دست افراد کاردان، شایسته و اجرایی قوی داده شود.

به گزارش جماران، بخش هایی از گفت و گوی نیک بین را در این خصوص  را در ادامه می خوانید:

  • نظرم این است صدا وسیما حرف مسئولان را می‌رساند. برخی مدیران توان اجرا ندارند؛ به علت اینکه در تصمیم‌گیری درست عمل نمی‌کنند. نمیدانم فرزین رییس بانک مرکزی در حوزه اجرا موفق خواهد بود یا نه، چون بهتر از صالح آبادی بوده است. مردم این نظر را دارند که و بتواند در بازار بهتر کار کند و قطعا بهتر هم کار خواهد کرد. اگر رییسی تیم اقتصادی خود را به روز کند اوضاع بهتر خواهد بود.
  • دعوت از ابراهیم رییسی برای ورود به انتخابات دلیل بر این نیست که عملکردش را تائید می‌کنیم؛ ما حمایت کردیم و حمایت هم می‌کنیم. رییسی فردی باتقوا و کاردرست و قوی است. اما نظر من این است، افرادی که در اجرا هستند قوی نیستند، مثل محسن رضایی که از اقتصاد چیزی نمی‌داند.  
  • ما در حوزه اقتصادی دولت تغییر خواهیم داشت، احیاء برجام در وضعیت فعلی تاثیرگذار خواهد بود؛ برجام اجازه ورود و خروج ارز را به کشور خواهد داد و تحریم‌ها را کم میکند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها