سخنگوی قوه قضاییه درمورد خدمه سانچی؛ ادعای زنده‌بودن آنها قصه‌پردازی رسانه‌های معاند است

سخنگوی قوه قضاییه گفت: درباره ادعای شرکت حقوقی در زنده بودن خدمه سانچی و آخرین وضعیت رسیدگی به این پرونده گفت: این ادعایی بدون پشتوانه و قصه‌پردازی رسانه‌های معاند است و قوه قضائیه محل رجوع هرگونه ادعایی با مدارک مستند و مستدل است.

سخنگوی قوه قضاییه درمورد خدمه سانچی؛ ادعای زنده‌بودن آنها قصه‌پردازی رسانه‌های معاند است
کد خبر: 592206
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۱۲:۲۴:۳۷

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده فائزه هاشمی گفت: مشارالیه در دو پرونده محکومیت دارد. یکی از آن پرونده‌ها اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و پرونده دیگر توهین به مقدسات است. متهم در پرونده نخست به ۱۵ ماه حبس تعزیری و در پرونده دوم به ۳۷ ماه حبس تعزیری محکوم شده است. او در حال حاضر در حال گذراندن محکومیت مجازات نخست است.

به گزارش ایسنا، ستایشی  درباره ادعای شرکت حقوقی در زنده بودن خدمه سانچی و آخرین وضعیت رسیدگی به این پرونده گفت: این ادعایی بدون پشتوانه و قصه‌پردازی رسانه‌های معاند است و  قوه قضائیه محل رجوع هرگونه ادعایی با مدارک مستند و مستدل است. پس از وقوع این حادثه پرونده ای با موضوع شکایت خانواده‌های خدمه این کشتی علیه شرکت ملی نفتکش ایران و ادعای زنده بودن خدمه در دادسرای تهران تشکیل شد و  پس از انجام استعلامات، این پرونده منتهی به صدور قرار موقوفی تعقیب و منع تعقیب شد.

وی افزود:  با اعتراض شکات پرونده نسبت به تصمیم دادسرا، پرونده حسب مقررات شکلی قابل طرح در دادگاه کیفری تهران بود که  مورد رسیدگی واقع شد و دادگاه اعتراض را وارد ندانست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها