کد خبر: 592136
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۱۸:۴۰:۵۱
| |

اعتراض یک روزنامه به شعارنویسی روی دیوار سفارت انگلیس؛ تاثیر تجمع اعتراضی بیشتر است یا شعار «بیا قزوین»!

روزنامه ابتکار نوشت: افرادی که مخالف سیاست لندن نسبت به ایران هستند می‌توانند جلوی سفارت اجتماع کنند. قطعا این روش تاثیراتش در داخل و خارج خیلی بیشتر از شعارنویسی بر روی در و دیوار سفارت است و آن هم شعاری نظیر: بیا قزوین.

اعتراض یک روزنامه به شعارنویسی روی دیوار سفارت انگلیس؛ تاثیر تجمع اعتراضی بیشتر است یا شعار «بیا قزوین»!
کد خبر: 592136
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۱۸:۴۰:۵۱

روزنامه ابتکار به نوشتن شعار بر دیوار سفارت انگلیس اعتراض کرده و از مسئولان خواسته با پاک کردن این شعارها فرهنگ سیاسی ایرانیان را نشان دهند. 

به گزارش ابتکار، راه مخالفت با انگلستان در نوشتن شعار بر روی در و دیوار آن نمی‌باشد این کار مخصوصا با شعاری که نوشته شد بسیار سبک و سخیف است و در شان یک ایرانی و آن هم یک ایرانی که در خود احساس مسئولیت می‌کند به مخالفت با انگلستان بر خیزد نمی‌باشد. افرادی که مخالف سیاست لندن نسبت به ایران هستند می‌توانند بعد از کسب اجازه از وزارت کشور فراخوان بدهند و در وقتی معین با پلاکارد در جلوی سفارت اجتماع کنند، بر علیه انگلستان  شعار بدهند سخنرانی بکنند و حتی نامه اعتراض آمیز بنویسند و امضا کنند و تحویل سفارت بدهند و بعد متفرق بشوند. قطعا این روش تاثیراتش در داخل و خارج خیلی بیشتر از شعارنویسی بر روی در و دیوار سفارت است و آن هم شعاری نظیر: بیا قزوین

ابتکار در ادامه تاکید کرده است: نویسنده محترم شعار فوق باید بداند این دو کلمه بزرگترین توهین به مردم فهیم قزوین است‌. قزوین یکی از شهرهای تاریخی ایران و در دورانی پایتخت این کشور بود قزوینی‌ها مردمی محترم هستند و بسیاری از شخصیت های دانشگاهی و حوزوی و نخبگان سیاسی ایران از این شهر برخاستند. جوک‌ها یا فحش‌هایی که در جامعه گفته می‌شود نباید وارد مجادلات سیاسی بشود. انتظار می‌رود مسئولان  در فضای غیر‌احساسی و هیجانی با پاک کردن چنین شعارها فرهنگ سیاسی ایرانیان را نشان دهد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها