کد خبر: 590123
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۱۷:۴۰:۰۰
| |

تشبیه حسن روحانی به طلحه و زبیر توسط حسین شریعتمداری

عثمان را کشتند و به خون‌خواهی برخواستند مانند روحانی که بانی وضع موجود و منتقد آن است

حسین شریعتمداری نوشت: انتظار طبیعی این بود که دولت سابق عذر تقصیر بیاورد ولی علیه شرایطی که بانی آن بوده است شعار می‌دهد. طلحه و زبیر هم به خونخواهی عثمان برخاستند حال آنکه عثمان را خود به قتل رسانده و یا در قتل او سهم چشمگیری داشتند.

تشبیه حسن روحانی به طلحه و زبیر توسط حسین شریعتمداری
کد خبر: 590123
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۱۷:۴۰:۰۰

حسین شریعتمداری با دفاع‌ تمام‌قد از عملکرد اقتصادی دولت رییسی، حسن روحانی و دولتش را مقصر وضع کنونی خواند. او همچنین روحانی را با طلحه و زبیر مقایسه کرد.

به گزارش کیهان، حسین شریعتمداری نوشت: انتظار طبیعی  این بود که دولت سابق عذر تقصیر بیاورد و به‌خاطر ناتوانی خود در اداره قوه مجریه و خسارت‌های فراوانی که به مردم و نظام وارد کرده است از ملت پوزش بخواهد. ولی نه فقط از این وظیفه -حد‌اقل- اخلاقی طفره رفته و می‌رود، بلکه در دیگر سوی صحنه ایستاده است و علیه شرایطی که بانی آن بوده است شعار می‌دهد و می‌کوشد تا مشکلاتی را که خود پدید آورده است به دولت رئیسی نسبت بدهد! طلحه و زبیر از اصحاب و یاران نزدیک امیرالمومنین علیه‌السلام بودند ولی نقض پیمان کردند (ناکثین) و در جنگ جمل به مقابله با علی علیه‌السلام آمدند. بهانه آن بود که به خونخواهی عثمان برخاسته‌اند و حال آنکه عثمان را خود به قتل رسانده و یا در قتل او سهم چشمگیری داشتند. 

او در ادامه تاکید کرده است: آقای رئیسی تاکید داشته‌اند که درپی بیان مشکلات تحویل گرفته از دولت سابق نیستند که این دیدگاه درخور تقدیر است ولی امروزه مسئولان بلند‌پایه دولت قبل به‌جای آن که به‌خاطر ناتوانی‌های مشهود خود در اداره قوه مجریه، و آسیب‌هایی که بر سر ملت آوار کرده بودند، از مردم پوزش بخواهند، زبان و قلم به وارونه‌نمایی و تحریف واقعیت‌ها گشوده و می‌چرخانند! و رسانه‌های دشمن نیز با کف و سوت از این وارونه‌نمایی استقبال می‌کنند! از این روی شرح مستند ماجرا‌ی یاد شده ضروری به نظر می‌رسد.

مدیرمسئول کیهان سپس یادآور شده است: هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم ولی در همان حال، اغراق نیست و شواهد موجود نیز به وضوح حکایت از آن دارند که دولت آقای رئیسی همه توان خود و امکانات و ظرفیت‌های نظام را برای رسیدن به نقطه مطلوب به‌کار گرفته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • صادق ارسالی در
    پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱

    دولت‌حسن‌دروغگو‌طلبکار‌هم‌شده‌.‌خجالت‌هم‌نمکشه‌.روهم‌چون‌سنگ‌پا‌قزوین‌.

  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱

    پس دراین میان عمروعاص را هم پیداکنید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها