کد خبر: 591589
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۱۸:۴۵:۰۰
| |

حسین شریعتمداری:

برگه بازجویی علیرضا اکبری منتشر شود وگرنه با مرور زمان فقط به درد کارخانه مقوا و کارتن‌سازی می‌خورد

حسین شریعتمداری خطاب به وزارت اطلاعات نوشت: لطفاً در افشای اطلاعات به دست آمده در افشای بخش‌های رسوا‌کننده دشمن کوتاهی نکنید. از اطلاعات کسب شده باید به موقع استفاده شود وگرنه با مرور زمان و عبور از موقعیت موثر، به کاغذ پاره‌هایی تبدیل می‌شوند که به درد کارخانه‌های مقوا و کارتن‌‌سازی می‌خورند!

برگه بازجویی علیرضا اکبری منتشر شود وگرنه با مرور زمان فقط به درد کارخانه مقوا و کارتن‌سازی می‌خورد
کد خبر: 591589
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۱۸:۴۵:۰۰

حسین شریعتمداری خواستار انتشار برگه‌های بازجویی علیرضا اکبری شده و خطاب به وزارت اطلاعات نوشته:  لطفاً در افشای اطلاعات به دست آمده در افشای بخش‌های رسوا‌کننده دشمن کوتاهی نکنید. 

به گزارش کیهان، حسین شریعتمداری نوشت: شنیده‌های قابل اعتماد حاکی از آن است که بازداشت این جاسوس از سوی عزیزان وزارت اطلاعات به‌گونه‌ای صورت گرفته که سیستم اطلاعاتی انگلیس تا مدت‌ها از بازداشت وی بی‌خبر بوده است و در این فاصله و تحت مدیریت مسئولان پرونده علیرضا اکبری، اطلاعات گمراه‌کننده‌ای از جانب جاسوس بازداشت شده به سرویس اطلاعاتی انگلیس منتقل می‌شده و سرویس یاد شده با این تصور که اطلاعات منتقل شده واقعیت دارد، دست به اقداماتی زده است که برای دولت انگلیس خسارات قابل توجهی داشته است.

او در ادامه تاکید کرد: اکنون نوبت انتقام به ما رسیده است و انتظار آن است که وزارت محترم اطلاعات برخی از اطلاعات مربوط به سرنخ‌ها، سرپُل‌ها و عوامل سرویس‌های اطلاعاتی انگلیس و موساد را که در بازجویی‌های فنی و کارشناسانه از جاسوس مورد اشاره به دست آورده است، منتشر کند. این حرکت ضمن آن که دروغ‌پراکنی‌های حریف را خنثی می‌کند، ضربه هولناکی بر پیکره سیستم جاسوسی انگلیس و بخش اطلاعات و جاسوسی خارجی آن MI6 خواهد بود. ضربه‌ای که جرثومه‌های فساد در انگلیس و رژیم صهیونیستی و‌... را نقره داغ می‌کند. لطفاً در افشای اطلاعات به دست آمده - و یا حداقل- در افشای بخش‌های رسوا‌کننده دشمن کوتاهی نکنید. از اطلاعات کسب شده باید به موقع استفاده شود وگرنه با مرور زمان و عبور از موقعیت موثر، به کاغذ پاره‌هایی تبدیل می‌شوند که به درد کارخانه‌های مقوا و کارتن‌‌سازی می‌خورند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها