روزنامه جمهوری اسلامی: فقر بر زندگی مردم چنبره زده پس در برخورد با معترضان تجدید‌نظر شود

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آیا مسئولان نباید همین واقعیت تلخ چنبره زدن فقر بر زندگی مردم را عامل مهمی برای تجدید نظر در نوع برخورد خود با بازداشت‌ شدگان حوادث ماه‌های اخیر بدانند و از این طریق، تهدید را به فرصت تبدیل کنند؟!

روزنامه جمهوری اسلامی: فقر بر زندگی مردم چنبره زده پس در برخورد با معترضان تجدید‌نظر شود
کد خبر: 591459
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ۱۸:۲۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی با تذکر این نکته به مسئولان که بسیاری از معترضان شرایط زندگی بدی دارند از دستگاه قضا خواسته در برخورد با متهمان تجدیدنظر شود.

به گزارش جمهوری اسلامی، در این واقعیت تردیدی نیست که شرایط بد زندگی عده‌ای از جوانان را که معترض بودند به صحنه آورد و همان‌ها تحت تاثیر تبلیغات دشمن مرتکب جرائمی شدند و چه بسا دچار پشیمانی شده باشند. این افراد قطعاً استحقاق برخورد رئوفانه را دارند و می‌توان با صدور احکام سبک‌تر، فرصت جدیدی به آنها داد. مسئولان و تصمیم ‌گیرندگان، خوبست به این واقعیت توجه کنند که در ایران براساس آمارهای موجود، 25 میلیون نفر زیر خط فقر هستند و از هر 3.3 نفر ایرانی یک نفر فقیر است. از رسول گرامی اسلام روایت شده که فرموده‌اند «فقر، انسان مومن را به کفر می‌کشاند. کاد الفقر ان یکون کفراً». آیا مسئولان نباید همین واقعیت تلخ چنبره زدن فقر بر زندگی مردم را عامل مهمی برای تجدید نظر در نوع برخورد خود با بازداشت‌ شدگان حوادث ماه‌های اخیر بدانند و از این طریق، تهدید را به فرصت تبدیل کنند؟!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها