حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان:

تا هفته‌ها پاسخ می‌دادم چرا با الناز رکابی دیدار کردم

وزیر ورزش و جوانان گفت تا هفته‌ها پاسخگو بوده که چرا با الناز رکابی دیدار داشته است.

تا هفته‌ها پاسخ می‌دادم چرا با الناز رکابی دیدار کردم
کد خبر: 591194
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۲ ۰۸:۴۹:۲۵

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به برگزاری جلسه سال گذشته معاونت جوانان با تعدادی از فعالین حوزه تسهیل در امر ازدواج که اغلب دختران جوان فعال به عنوان بلاگر در شبکه مجازی اینستاگرام بودند و با حواشی مختلفی همراه بود اشاره کرد و یادآور شد: یکی از حواشی که سال قبل برای معاونت جوانان ایجاد شد همین جلسه با مروجین ازدواج و افرادی که جوانان را تشویق به ازدواج می‌کردند، بود. معاونت جوانان سالن جلسات خود را به حضور خانم‌ها و آقایان فعال در این حوزه اختصاص داد. فیلم‌ها و عکس‌هایی از آن جلسه بیرون آمد و وزارت ورزش را مقداری تحت تاثیر قرار داد و حاشیه درست کردند. عزیزان ما در معاونت جوانان فقط مکان جلسه را در اختیار این فعالین امر ازدواج جوانان قرار دادند اما ما هفته‌ها در این رابطه مورد سوال بودیم که چرا اینها آمدند در وزارت ورزش؟

به گزارش ایسنا، وزیر ورزش و جوانان افزود: البته که بندگان خدا همکاران ما در معاونت امور جوانان تغییر رویه دادند اما حق وزارت ورزش است که بداند در واقعیت جامعه چه می‌گذرد و حرف حساب و یا اعتراض جوانان چیست؟. ما باید در خدمت این قشر باشیم و مطالبات آنها را بشنویم.

سجادی در ادامه همین سخنان به حاشیه دیگری اشاره کرد و یادآور شد: جوانی به مسابقات رفته و می‌گوید یادم رفت پوشش حجاب داشته باشم، بعد مسابقه عذرخواهی می‌کند و از ما وقت ملاقات می گیرد و رئیس کمیته بین المللی المپیک آقای  توماس باخ از خارج کشور برای اولین بار در ۱۰۰ سال کشور با ورزشکار ما تماس می‌گیرد و می‌گوید «اوضاع چطور است؟» و این ورزشکار می‌گوید دیدار با وزیر دارم و از این دیدار عکس می‌گیرد و برای آقای باخ می‌فرستد. بنده تا هفته‌ها پاسخ می‌دادم که چرا این اتفاق افتاده؟. مگر شهید حاج قاسم سلیمانی نگفته بودند اینها دختران ما هستند؟. ما وظیفه داریم در خدمت این اقشار باشیم. سعی می‌کنیم با واقعیات روز پیش رویم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها