کد خبر: 591139
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۱۸:۳۱:۲۶
| |

وزارت اطلاعات اعلام کرد:

«علیرضا اکبری» به اعدام محکوم شد

وزارت اطلاعات اعلام کرد که جاسوس شناسایی شده به نام علیرضا اکبری دارای دسترسی‎هایی به برخی دستگاه‎های حساس کشور بود و در همان حد نیز اطلاعات مکتسبه را به صورت کاملا آگاهانه و به دفعات متعدد در اختیار سرویس جاسوسی دشمن قرار داده بود.

«علیرضا اکبری» به اعدام محکوم شد
کد خبر: 591139
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۱۸:۳۱:۲۶

وزارت اطلاعات اعلام کرده است که «علیرضا اکبری» به اعدام محکوم شد.

در بیانیه وزارت اطلاعات قید شده است:«:یکی از مهمترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس در مراکز حساس و راهبردی کشور شناسایی و پس از طی فرآیندی طولانی و چند لایه در حوزه‎های ضد اطلاعاتی، فنی و عملیات فریب دستگیر شد. جاسوس شناسایی شده به نام علیرضا اکبری دارای دسترسی‎هایی به برخی دستگاه‎های حساس کشور بود و در همان حد نیز اطلاعات مکتسبه را به صورت کاملا آگاهانه و به دفعات متعدد در اختیار سرویس جاسوسی دشمن قرار داده بود.این جاسوس در جریان اخذ ویزا از سفارت انگلیس در تهران توسط مامورین اطلاعاتی مستقر در آن سفارت، نشان شده و مورد مصاحبه قرار می‎گیرد و سپس و در خلال سفرهای شخصی خود به اروپا ، به استخدام تمام‌عیار سازمان جاسوسی انگلستان در می‎آید».

در این مطلب قید شده است: پس از تشکیل پرونده قضایی برای متهم و صدور کیفرخواست، پرونده به دادگاه ارجاع و جلسات رسیدگی با حضور وکیل متهم برگزار گردید و بر اساس مستندات متقن موجود در پرونده این فرد به جرم جاسوسی برای انگلیس به اعدام محکوم شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها