کد خبر: 590877
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۱۷:۲۰:۴۹
| |

انتقاد یک روزنامه از برخی مسئولان؛ گوش‌شان را گرفته و رویشان را چرخانده‌ و صدای اعتراض را رندانه نادیده می‌گیرند!

تاریخ بخوانید تا ببینند، چگونه بی‌تصمیمی زمینه‌ساز انقلاب شد

مسئولان عزیز، بهتر است تاریخ انقلاب را بازخوانی کنند و ببینند، چگونه بی‌تصمیمی یا دیرتصمیمی، زمینه‌ساز تغییرات منجر به انقلاب شد.

انتقاد یک روزنامه از برخی مسئولان؛ گوش‌شان را گرفته و رویشان را چرخانده‌ و صدای اعتراض را رندانه نادیده می‌گیرند!
کد خبر: 590877
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۱۷:۲۰:۴۹

روزنامه هم میهن از مسئولان خواسته «تصمیم سخت» را بگیرند و به آنان هشدار داده تاریخ انقلاب را بازخوانی کنند و ببینند، چگونه بی‌تصمیمی یا دیرتصمیمی، زمینه‌ساز تغییرات منجر به انقلاب شده است.

به گزارش هم‌میهن، تصمیمات سختی در راه است. متولیان حکمرانی باید تصمیم‌های بزرگ و دشواری بگیرند.  آنچه از یکدست‌شدن حکومت انتظار داشتند، برآورده نشده، بل وضع دیگرگون شده است. قیمت‌ها ثبات ندارد. مدیران اجرایی، پُرمدعا وکم‌توان هستند و ضعف‌هایشان را بی‌خودی توجیه می‌کنند. افکار عمومی ناآرام است و مداخله مسئولان امر برای بهبود شرایط را انتظار می‌کشد.

این روزنامه در ادامه نوشته است: واقعیت این است که برخی گوش‌شان را گرفته و رویشان را چرخانده‌اند و صدای نارضایتی‌ها را رندانه نادیده می‌گیرند. بعضی دیگر، پا را فراتر گذاشته و به‌جای تلاش برای آرام کردن اوضاع و مهار آتش‌فشان، با بی‌مسئولیتی تمام، سخن می‌گویند، تیتر می‌زنند، تهدید و گردن‌کِشی می‌کنند، رجز می‌خوانند، نفس‌کش و حریف می‌طلبند و بر لهیب آتش می‌دمند... مسئولان عزیز، بهتر است تاریخ انقلاب را بازخوانی کنند و ببینند، چگونه بی‌تصمیمی یا دیرتصمیمی، زمینه‌ساز تغییرات منجر به انقلاب شد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها