احمد خاتمی:

هرکسی این «اغتشاشات» را اعتراض بخواند، «اغتشاشِ» دیگری است

خاتمی با اشاره به حوادث سه ماه اخیر گفت: اینها اعتراض نبود بلکه «اغتشاش» بود زیرا طبق قانون اساسی اعتراض در کشور ما آزاد است؛ اما اینها به بهانه اعتراض «اغتشاش» کردند و هرکسی که این «اغتشاشات» را اعتراض بخواند، «اغتشاشِ» دیگری است.

هرکسی این «اغتشاشات» را اعتراض بخواند، «اغتشاشِ» دیگری است
کد خبر: 590617
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ۱۳:۰۰:۱۸

احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در «اجتماع علما و روحانیون که در حمایت از مرجعیت و پاسخ به اهانت نشریه فرانسوی» برگزار شد، گفت: این جنگ سیاسی و اقتصادی بی‌سابقه نیست و از آغاز اسلام این جنگ ترکیبی علیه اسلام وجود داشته است و از تخریب پیغمبر (ص) شروع شده است.

به گزارش ایسنا، عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به حضور گسترده طلاب در این تجمع و عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب بیان کرد: دنیا بداند اگر دین و اسلام و تشیع به خطر بیفتد این جمعیت همه به مصاف خواهند رفت و جانشان را فدای اسلام خواهند کرد.

خاتمی با اشاره به اینکه نشریه‌ای که این جنایت را مرتکب شده است چندی پیش به مقام شامخ نبی اکرم (ص) اهانت کرد، گفت: این نشریه مهم نیست اما آنچه مهم است حمایت دولت فرانسه از آن نشریه به بهانه آزادی بیان است، آزادی بیانی که هیچ کسی نمی‌تواند راجع به هولوکاست سخن بگوید.

وی اظهار کرد: اسم این را آزادی بیان می‌گذارند اما این دروغ است؛ به اسم آزادی بیان به پیامبر (ص) توهین می‌کنند، به رهبر ملتی اهانت می‌کنند که جانباز است، به رهبری اهانت می‌کنند که رزمنده قبل و بعد از انقلاب است، به رهبری اهانت می‌کنند که یکپارچه عشق به مردم است و راه امام (ره) را دنبال کرده و می‌کند.

خاتمی با اشاره به حوادث سه ماه اخیر گفت: اینها اعتراض نبود بلکه اغتشاش بود زیرا طبق قانون اساسی اعتراض در کشور ما آزاد است؛ اما اینها به بهانه اعتراض اغتشاش کردند و هرکسی که این اغتشاشات را اعتراض بخواند، اغتشاشِ دیگری است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها