کد خبر: 590128
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۱۶:۴۰:۰۰
| |

روزنامه دنیای اقتصاد خبر داد:

مخبر راهبری اقتصادی دولت را در دست گرفته و مسئول مستقیم اجرای تصمیمات اقتصادی سران قوا است

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: در گفت‌وگو با ۴ نماینده مجلس با خبر شدیم مخبر راهبری اقتصادی دولت رئیسی را در دست گرفته و در عین حال مسوول مستقیم اجرای تصمیمات اقتصادی سران قوا است.

 مخبر راهبری اقتصادی دولت را در دست گرفته و مسئول مستقیم اجرای تصمیمات اقتصادی سران قوا است
کد خبر: 590128
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۱۶:۴۰:۰۰

روزنامه دنیای اقتصاد با اشاره به حضور محمد مخبر در جلسات سران قوا خبر داد که او مسئول اجرای تصمیمات اقتصادی سران قوا شده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، جلسه روز شنبه سران قوا استثنایی بود؛ چراکه جز سه رکن همیشگی این جلسات، محمد مخبر نیز در این جمع حضور داشت و همین مساله حدس و گمان‌های زیادی را به دنبال داشت. در گفت‌وگو با ۴ نماینده مجلس با خبر شدیم مخبر راهبری اقتصادی دولت رئیسی را در دست گرفته و در عین حال مسوول مستقیم اجرای تصمیمات اقتصادی سران قوا است.

این روزنامه در ادامه به نقل از محمدرضا رضایی‌کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس نوشت: معاون اول رئیس‌جمهور قرار است تصمیمات سران سه قوه را اجرا کند. تصمیماتی را که در جلسه سران قوا گرفته می‌شود دولت باید اجرا کند. مجلس قانون‌گذار و قوه‌قضائیه پشتیبان است، اما مجری و خط اول دستگاه اجرایی است. همیشه مرسوم بوده که حوزه اجرا و هماهنگی میان وزرا برعهده معاون اول رئیس‌جمهور باشد. حضور آقای مخبر در جلسه سران قوا به این دلیل است که می‌خواهند سرعت تصمیم‌گیری در حوزه اجرا را بالا ببرند. حضور آقای مخبر نشان می‌دهد که ایشان قرار است تصمیمات سران قوا را اجرایی کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱

    به چه نخبه ای راهبری اقتصادی کشور را داده اند چشم نخورد اسپند دود کنید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها