کد خبر: 589817
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

روزنامه فرهیختگان:

جای سردار سلیمانی در شرایطی که عده‌ای جامعه اسلامی را به نوعی پلورالیسم دینی تقلیل دادند، خالی است

روزنامه فرهیختگان نوشت: جای سلیمانی دقیقا آنجایی خالی است که عده‌ای با داس به جان تفاوت‌ها افتادند و گفتند آن جوان معترض بیکار، بی‌سواد و بی‌بند‌وبار است، آن دختری که روسری از سر برداشته به دنبال فحشا است و آن ورزشکار جز پول چیز دیگری نمی‌شناسد و لیاقت شهید شدن ندارد.

جای سردار سلیمانی در شرایطی که عده‌ای جامعه اسلامی را به نوعی پلورالیسم دینی تقلیل دادند، خالی است
کد خبر: 589817
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۹:۴۰:۰۰

روزنامه فرهیختگان در گزارشی به بهانه سالگرد ترور قاسم سلیمانی از جای خالی او در این روزها نوشته و بر از برخوردهای تند با معترضان انتقاد کرده است. 

به گزارش فرهیختگان، جای سردار شهید این روز‌ها به‌شدت خالی است. خصوصا در ماه‌های اخیر، هنگامی که برخی افراد تنگ‌نظر معترضان به مکانیسم‌های هزینه‌زایی همچون گشت ارشاد را علنا به فحشا، هرزگی و شهوت‌رانی متهم می‌کردند و برخی دیگر چنان به جان گروه‌های اجتماعی و خرده‌فرهنگ‌های مختلف در کشور افتادند که گویا فراموش کرده بودند پس از این ناآرامی‌ها قرار است چشم در چشم همین اعضای جامعه زندگی کنند. جای سلیمانی دقیقا آنجایی خالی است که عده‌ای با داس به جان تفاوت‌ها افتادند و گفتند آن جوان معترض بیکار، بی‌سواد و بی‌بند‌وبار است، آن دختری که حجاب کامل ندارد و روسری از سر برداشته به دنبال فحشا است و آن ورزشکار جز پول چیز دیگری نمی‌شناسد و لیاقت شهید شدن ندارد. جای سردار آنجایی خالی است که عده‌ای تاب و تحمل تفاوت‌ها و صدای مخالف را از دست دادند و جامعه اسلامی را به نوعی پلورالیسم دینی در نگاه خود تقلیل دادند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها