کد خبر: 589296
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۹ ۱۲:۰۰:۳۲
| |

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح:

تمام کسانی که این مدت به خیابان‌ها آمدند به ۱۰۰ هزار نفر هم نمی‌رسند

عبدالعلی گواهی با بیان اینکه در طول سه ماه گذشته جریان فتنه با تمام امکانات سعی کرد مردم را فریب داده و به خیابان بکشاند، گفت: اگر تمام آدم‌هایی که در این مدت به خیابان‌ها آمده‌اند را بشماریم تعدادشان به ۱۰۰ هزار نفر هم نخواهد رسید، اما این کشور ۸۵ میلیون جمعیت دارد.

تمام کسانی که این مدت به خیابان‌ها آمدند به ۱۰۰ هزار نفر هم نمی‌رسند
کد خبر: 589296
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۹ ۱۲:۰۰:۳۲

عبدالعلی گواهی، رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در آیین یادواره «سوره‌های سرخ» گفت: سردار سلیمانی یکی از یاران حقیقی امام زمان(عج) است. یاد سردار دل‌ها تا ابد در دل مردم ایران گرامی خواهد ماند. ما باید در تمام مراحل زندگی پیرو آرمان‌های ایشان باشیم. در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مردم در سراسر کشور در تشییع پیکر شهدای گمنام بار دیگر با انقلاب تجدید میثاق کردند. همچنین امروز در میدان امام حسین(ع) به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی مردم بار دیگر عشق خود را به انقلاب و ولایت نشان دادند. این حضور مردم پاسخ خوبی به اغتشاشاتی است که توسط بیگانگان و خودفروختگان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش حوزه‌نیوز، او با بیان اینکه در طول سه ماه گذشته جریان فتنه با تمام امکانات سعی کرد مردم را فریب داده و به خیابان بکشاند، گفت: اگر تمام آدم‌هایی که در این مدت به خیابان‌ها آمده‌اند را بشماریم تعدادشان به ۱۰۰ هزار نفر هم نخواهد رسید، اما این کشور ۸۵ میلیون جمعیت دارد که همگی به عشق انقلاب و رهبری حاضرند جانشان را فدا کند. مردم ایران از ارزش‌هایی چون حجاب و عفاف فاطمی همیشه حمایت خواهند کرد. این ملت با ایثار تحریم‌ها را پشت سر خواهد گذاشت تا مثل همیشه نقشه دشمنان انقلاب خنثی شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ت ارسالی در
    چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲

    از ۱۰۰ هزار نفر چنین واهمه دارید وای بحال...!!!

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها