کد خبر: 589200
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۸ ۱۵:۲۰:۰۶
| |

ایرج ندیمی، نماینده پیشین مجلس:

اگر دولت نمی‌تواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند کنار برود

یک نماینده پیشین مجلس تاکید کرد:‌ اگر تیم اقتصادی دولت نمی‌تواند کاری انجام دهد، امانتداری و صداقت ایجاب می‌کند که به کنار بروند.

اگر دولت نمی‌تواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند کنار برود
کد خبر: 589200
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۸ ۱۵:۲۰:۰۶

روزنامه آفتاب یزد با ایرج ندیمی، نماینده پیشین مجلس و کارشناس اقتصادی درباره گرانی‌های اخیر که در کشور به وجود آمده گفت‌و‌کرده است. او تاکید کرده است اگر دولت نمی‌تواند برای کاهش قیمت‌ها و کنترل بازارها کاری کند بهتر از کنار برود. 

به گزارش آفتاب یزد، ایرج ندیمی گفت: اینکه بگوییم دولت‌ها نمی‌توانند (کاری برای کنترل بازارها و کاهش قیمت ارز کنند) حرف درستی نیست زیرا به هر حال دولت‌ها هستند برای اینکه بتوانند کاری انجام دهند. اگر تیم اقتصادی دولت نمی‌تواند کاری انجام دهد، امانت داری و صداقت ایجاب می‌کند که به کنار بروند. اما اگر دولت می‌گوید می‌تواند کاری انجام دهد باید چند اقدام صورت بگیرد.

او توضیح داده است: یک پنجره باز رو به دنیا است که متاسفانه این پنجره روز به روز به روی کشورهای بیشتری در حال بسته شدن است. دوم اینکه کشور باید نسبت به حوادث منطقه ناخواسته خودش را شریک رفتارهای امثال پوتین نکند. از سوی دیگر در خصوص درآمد و هزینه دولت حداقل کاری که باید در خصوص بخش کارفرمایی خود انجام دهد این است که کل کار حاکمیت و قوه مجریه در حوزه اجرا تبدیل به نظارت، سیاست، حمایت و هدایت شود. مضاف بر این در رابطه با مسائل سرمایه‌گذاری ما باید با تحولاتی رو به رو شویم؛ باید سعی کنیم حداقل از ایرانیان خارج از کشور با تمهیدات، اصلاح قوانین و فراهم‌کردن امنیت بیشتری سرمایه جذب کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱

    جناب ندیمی مزدوری وخائن بودنت به نظام وانقلاب وایران برهمگان آشکار است بهتر است پارس نکنی .چون اینها تمام ویرانی های تو وامثال تو و دولت بی شرف روحانی است.

  • یکی ارسالی در
    پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱

    چقدر شما عوضی هستین؛ اون یارو گفته که تیم اقتصادی بکشه کنار ، شما میگین دولت
    واقعا مردم خر فرض کردین

  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱

    قابل توجه آنهایی که شهامت اعتراف به بی لیاقتی ندارند و سرمایه مردم دود میکنند خدایی اگر باشد زندگیشان را دود کند

  • زباله گرد شبها ارسالی در
    پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱

    سخن نسنجیده چه فایده داره!مگر دولت‌های قبلی آقا حسن فریدون و یا احمدی نژاد خوش خنده و بقیه مشکلی از گرفتاری پردم باز گردن ؟و آیا کناره گیری گرد فریدون حسن با برادرش؟نه فقط ۸ سال اومدن مردم به روز سیاه نشوندن و با کمال پرروئی رفتن و اون یکی اومد دلار هی گرانتر شد .خوب پس اگر اقتصاد کشور به دلار وصله .حقوق و دستمزد کارگران مظلوم و زحمت‌کش و فقیر ایران را هم به دلار پرداخت‌ کنيد اگر مسلمان واقعی و خدایی هستید و وجدان و رحم و مروت دارید و دم از خدا و پیر و پیغمبر می‌زنید و انسانيت دارید!

  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱

    ان شخصی که خیلی صداقت دارد بکشید وسط میدان اگر نتوانست کاری کند گردنش را بگذارید زیر گیوتین امروز خود امریکا نمی تواند کاری کند فرانسه نمی تواند المان از همه بدتر چطور او می تواند چون تولید پایین امد گرانی شردس شده

  • یک ایرانی ارسالی در
    پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱

    دولت کیه!؟
    اون دست چلاق کونی الدنگ باید برکنار بشه.

  • Amir zargar2084@gmail.com ارسالی در
    پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱

    باسلام .
    امروز با تلاش فراوان و حمایت تولید کنندگان داخلی بسیاری از نیازهای ما به واردات بی رویه از سوی دیگر کشورهای متخاصم اروپایی کاهش چشم گیری پیدا نموده .در صورتی که بودجه عمرانی کشور کفاف دخل و خرج‌ بی‌رویه در صنایع و حمل نقلی را نمی‌تواند.تامین نمایید.زیرا امروز واجبات مردم شده صنایع خودرو سازی و واردات خودروهای لوکس.ولی عده زیادی در جامعه به نان واقلام روز مره و اساسی زندگی نیاز مبرم داشته .امروز اگر دولت توانست برای صنعت خودرو سازی و استفاده کنندگان خودرو های لوکس تخصیص مالیات در خور و متناسب را اخذ نماید.بلا شک کشور در ثبات اقتصادی بهتری قرار خواهد گرفت.یا حق

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها