کد خبر: 588261
|
۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ۱۸:۰۰:۰۸
| |

حمایت تمام‌قد کیهان از دولت؛ حرکت پرشتاب قطار پیشرفت را نمی‌بینند؛ کور رنگید

روزنامه کیهان نوشت: دهها و صدها دستاورد بزرگ و عظیم متخصصان و دانشمندان ایرانی حاکی از حرکت پرشتاب قطار پیشرفت کشور است.

حمایت تمام‌قد کیهان از دولت؛ حرکت پرشتاب قطار پیشرفت را نمی‌بینند؛ کور رنگید
کد خبر: 588261
|
۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ۱۸:۰۰:۰۸

روزنامه کیهان در مطلبی تمام‌قد از عملکرد دولت سیدابراهیم رئیسی دفاع کرد و کسانی که «حرکت پرشتاب قطار پیشرفت» را نمی‌بینند، «کور رنگ» خواند!

به گزارش کیهان، «کوررنگی» نام یک بیماری است که در آن فرد قادر به تشخیص یکی یا برخی از رنگ‌ها نیست... جدا از اینکه خیل عظیمی از پیشرفت‌های بزرگ کشور در حوزه‌های مختلف در سال‌های پس از پیروزی انقلاب از نگاه این طیف (اصلاح‌طلبان غربگرا) پیشرفت محسوب نمی‌شود، تنها در طول 3 ماه گذشته کشورمان شاهد رونمایی از دستاوردهای شگفت‌انگیز متخصصان و دانشمندان ایرانی آن هم در شرایط تحریم بود که تحسین دنیا را برانگیخت و انکار یا درست ندیدن آنها تنها از فرد یا افرادی برمی‌آید که یا قادر به درست دیدن نیستند یا اساسا به دلایلی که گفته شد نباید این دستاوردها را ببینند. 

کیهان در ادامه نوشته است: در کنار دهها و صدها دستاورد بزرگ و عظیم متخصصان و دانشمندان ایرانی که حاکی از حرکت پرشتاب قطار پیشرفت کشور است، درحالی است که کمترین نمود و جلوه‌ای در اظهارات، مواضع و رسانه‌های طیف مدعی اصلاحات و جریان غربگرا ندارد و گویی هرآنچه مربوط به پیشرفت و اقتدار و سربلندی کشور است برای آنها قابل مشاهده و دریافت نیست اگر به انکار آنها مامور نباشند!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها