کد خبر: 587012
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۵:۲۰:۳۱
| |

روزنامه همشهری تحریم‌های جدید علیه ایران را به گردن مردم و اعتراضات انداخت

روزنامه همشهری نوشت: با وجود تلاش‌های دولت ایران به‌منظور کاهش تأثیر منفی تحریم‌های یکجانبه در حوزه‌های مختلف، به‌ویژه برای آسیب‌پذیرترین اقشار (جامعه)، اما چنین امری نباید به‌عنوان زمینه‌ای برای مشروعیت‌بخشی به اعمال تحریم‌های یکجانبه استفاده شود.

روزنامه همشهری تحریم‌های جدید علیه ایران را به گردن مردم و اعتراضات انداخت
کد خبر: 587012
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۵:۲۰:۳۱

روزنامه همشهری در مطالبی با عنوان «همه تحریم‌های پسامهسا» و «رد اغتشاش بر سفره مردم» وضع تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران را به گردن مردم و اعتراضات انداخت و نوشت: دولت تمام تلاشش را برای کاهش تاثیر منفی تحریم‌ها کرد.

همشهری نوشت: بروز وقایع اخیر در ایران به بهانه مرگ مهسا امینی، بار دیگر موجب شد دشمنان خارجی جمهوری اسلامی ایران از آن به مثابه فرصتی برای مداخله در امور داخلی ایران و نیز تحریک هر چه بیشتر آشوب‌ها استفاده کنند، اما این تحریم‌ها نتیجه‌ای جز وخامت زندگی مردم چیزی در بر ندارد...

این روزنامه در ادامه نوشت: با وجود تلاش‌های دولت ایران به‌منظور کاهش تأثیر منفی تحریم‌های یکجانبه در حوزه‌های مختلف، به‌ویژه برای آسیب‌پذیرترین اقشار (جامعه)، اما چنین امری نباید به‌عنوان زمینه‌ای برای مشروعیت‌بخشی به اعمال تحریم‌های یکجانبه استفاده شود. با این اوصاف موج‌های جدید تحریم همواره به ‌سوی ایران روانه می‌شود؛ آن هم به‌دلیل نقض حقوق بشر و مشکلات داخلی ایران، تا جایی که کشورهای اتحادیه اروپا بر سر تحریم ایران در پی رویدادهای اخیر ایران در رابطه با مرگ مهسا امینی به توافق رسیده‌اند و وزرای خارجه این کشورها این تحریم‌ها را رسمی خواهند کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱

    این دیگه قفل بود. از همه چیز تقصیر آمریکا، رسیدیم به همه چیز تقصیر مردم و آمریکا. حاکمان ما هم معصوم و عاری از خطا. علی برکت الله

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها