کد خبر: 586900
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد:

تصویب برخی بندهای طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه

ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون به ادامه بررسی طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با حضور نمایندگانی از قوه قضاییه، نهادهای امنیتی و مرکز پژوهش‌های مجلس پرداختند.

تصویب برخی بندهای طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه
کد خبر: 586900
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۱۴:۰۰:۰۰

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تصویب برخی بندهای طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در این کمیسیون، گفت: پیشگیری و مقابله با اقدامات برای تهدید، تطمیع مقامات قضایی از ماموریت‌های سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه خواهد بود.

به گزارش ایسنا، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون به ادامه بررسی طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با حضور نمایندگانی از قوه قضاییه، نهادهای امنیتی و مرکز پژوهش‌های مجلس پرداختند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز بند «خ» و «د» ماده اول این طرح به تصویب رسید که براساس موارد مصوب، پیشگیری و مقابله با اقدامات برای تهدید، تطمیع مقامات قضایی از ماموریت‌های سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه خواهد بود. رسیدگی به این طرح در کمیسیون امنیت ملی در هفته های آینده ادامه خواهد داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها