کد خبر: 585848
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۴ ۱۷:۱۰:۵۲
| |

جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

هزینه بدحجابی و بی‌حجابی را بالا می‌بریم/ حجاب از احکام اسلام و ضروریات دین و منکر آن، مرتد است+ ویدئو

جلالی تاکید کرد: عقب‌نشینی از طرح عفاف و حجاب، عقب‌نشینی از جمهوری اسلامی است؛ عقب‌نشینی از باورها، ارزش‌های دینی و اسلام است. حجاب از احکام اسلام و ضروریات دین بوده و منکر آن، مرتد است.

هزینه بدحجابی و بی‌حجابی را بالا می‌بریم/ حجاب از احکام اسلام و ضروریات دین و منکر آن، مرتد است+ ویدئو
کد خبر: 585848
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۴ ۱۷:۱۰:۵۲

حجت الاسلام حسین جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در جمع زنان متحصن قم گفت: به حول و قوه الهی هزینه ی بدحجابی و بی حجابی را در کشـور بالا خواهیم برد.

نماینده رفسنجان در مجلس افزود: دشمن معتقد  بر این است که اگر عفاف و حجاب برداشته شود و پوشش اسلامی حذف شود، انگار جمهوری اسلامی حذف شده است. اصلا امروز حیا و پوشش پرچم ما است سقوط این عفاف و حجاب یعنی سقوط پرچم جمهوری اسلامی.

او با بیان اینکه الان اغتشاشات جمع شده و به نافرمانی مدنی در حوزه پوشش اسلامی تبدیل شده است، ادامه داد: همه زورشان را گذاشته‌اند که بروید کشف حجاب کنید؛ بروید چادر و حجاب را بردارید تا ما به اهدافمان برسیم. خطر این موضوع کمتر از اغتشاشات نیست.

جلالی با تاکید بر اینکه به حول قوه الهی هزینه بد حجابی و بی‌حجابی در کشور را بالا خواهیم برد، گفت: به حول قوه الهی کاری خواهیم کرد که بدانند اگر بخواهند در کشور قانون را زیر پا بگذارند و هرج و مرج ایجاد کنند، باید هزینه سختی بدهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مهسا امینی بهانه بود، تاکید کرد: اصلا اینها فهمیدند که قرار است طرح عفاف و حجاب در کشور ایجاد شود و تاثیرگذار است، این بازی‌ها را درآوردند. از این طرح عقب‌نشینی نخواهند شد.

جلالی در ادامه تاکید کرد: عقب‌نشینی از طرح عفاف و حجاب، عقب‌نشینی از جمهوری اسلامی است؛ عقب‌نشینی از باورها، ارزش‌های دینی و اسلام است. حجاب از احکام اسلام و ضروریات دین بوده و منکر آن، مرتد است.

او با اشاره به اینکه طرح خیلی خوبی تهیه شده و هماهنگی‌های خوبی میان وزارت کشور، نیروی انتظامی و قوه قضاییه صورت گرفته است، گفت: عده‌ای مانع هستند و موانعی ایجاد می‌کنند اما نمی‌توانیم از این اصل اصیل اسلامی دست برداریم. به حول قوه الهی این قانون در یکی دو هفته آینده اجرایی خواهد شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، حسین جلالی دکتری حوزوی دارد و رئیس دفتر مرحوم مصباح‌یزدی را به عنوان سوابق اجرایی در کارنامه دارد. او در انتخابات اسفند ۹۸ برای مجلس یازدهم، در حوزه انتخابیه «رفسنجان و انار» توانست از میزان ۱۰۶ هزار و ۶۰۶ رای صحیح، ۵۳ هزار و ۷۸۸ رای را از آن خود کند و راهی بهارستان شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها