کد خبر: 585666
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۳ ۱۰:۲۳:۱۴
| |

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

هنوز برخی مسئولان باور ندارند کارشکنی آنها موجب نفوذ دشمن است/ برخی وقایع تلخ اخیر نتیجه بی‌توجهی مسئولین به مردم است

تحقق جامعه اسلامی با شعار، پوستر و بنر میسر نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی گفت: تحقق محله و جامعه اسلامی با شعار، پوستر و بنر میسر نیست و تحقق این امر مستلزم رفتار و عمل درست و ساده‌ زیستی مسئولان ممکن می شود.

هنوز برخی مسئولان باور ندارند کارشکنی آنها موجب نفوذ دشمن است/ برخی وقایع تلخ اخیر نتیجه بی‌توجهی مسئولین به مردم است
کد خبر: 585666
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۳ ۱۰:۲۳:۱۴

عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی شامگاه روز شنبه در نشستی با خبرنگاران که در محل بسیج رسانه استان برگزار شد، گفت: دوران دفاع مقدس اوج نابرابری دشمن علیه ایران بود و اکنون نیز همینطور است و از همه رسانه ها و امکانات رسانه ای در این راستا استفاده می کنند.

به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه راهبرد دشمن ایجاد شبهه است، افزود: دشمن با ایجاد شبهه در فضای مجازی و رسانه های خود تلاش دارد مردم سوالات و مطالبات خود را در قالب شبهات در جامعه مطرح کنند و نمونه آن را بارها شاهد بودیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین بیان کرد: جهاد تبیین مورد تاکید رهبر انقلاب با سخنرانی و جلسات محقق نمی شود، بلکه نیازمند رفتار عملی و نرم افزار لازم هر قشر و عرصه ای است و یکی از مولفه های مهم آن رفتار و گفتار مسئولان است.

وی با تأکید اینکه رفتار و گفتار مسئولان باید یکی باشد، تصریح کرد: رفتارهای متناقض مسئولان که خلاف گفته های خود عمل می کنند موجب بی اعتمادی در مردم می شود.

سرایی اضافه کرد: متأسفانه برخی مسئولان به جای توجه به مردم و خدمت به آن ها اسیر واژه ها و عناوین شده اند و این مسأله آسیب زا بوده و موجب نارضایتی شده است.

وی گفت: تحقق محله و جامعه اسلامی با شعار، پوستر و بنر میسر نیست و تحقق این امر مستلزم رفتار و عمل درست و ساده زیستی مسئولان ممکن می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی بروز برخی آسیب ها و وقایع تلخ اخیر را نتیجه برخی رفتارهای نادرست و بی‌توجهی به مردم عنوان و بیان کرد: متأسفانه افراط و تفریط ها و هم سو نبودن نهادهای مرتبط باهم گاهی منشأ بسیاری از آسیب هاست که باید توجه جدی به آن داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: برخی مسئولان اگر فقط ذره ای از خدا بترسند بسیاری از مشکلات حل می شود و دشمن از این رهگذر به سود خود بهره نمی برد، ولی هنوز برخی مسئولان باور ندارند کارشکنی آن ها موجب نفوذ دشمن و ضربه به کشور است با وجودی که آمریکا به آن اعتراف دارد و پس از اغتشاشات اخیر از اغتشاشگران به عنوان افراد شجاع یاد می کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱

    در ایران یهودی، مسیحی و زرتشتی داریم، بهایی و بی دین داریم، مسلمان سنّی داریم. مسلمان شیعه داریم. آقای نماینده ولی فقیه شما جز هیچ کدوم نیستید. شما یک ورژن جدید از خوارج و دشمن اسلام هستید که کشور ما رو تسخیر کرده اید ولی کور خونده اید.

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱

    بعد از ۴۴سال شما حرف از شبهه و شک و تردید از طرف دشمن می گویید. پس جنابعالی هنوز مردم را نشناختی که از این تعابیر استفاده می کنی. این همه اختلاسی که از طرف مسئولین طراز اول صورت گرفته ، شبهه است.اقتصاد مقاومتی که بلای جان مردم بیچاره شده است. چرا این اقتصاد را مسئولین تجربه نمی کنند.آیا مسئولین برای یکبار هم شده تجربه کرده اند که کارت بانکی آنها خالی باشد و به زن و فرزند خود بگویند الان پول ندارم. آقای نماینده ولی فقیه ، مردم از فرط نداری همه چیز خودشان را از دست داده اند.شما دنبال واقعیت بگردید نه شبهات.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها