کد خبر: 584933
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ۱۳:۲۰:۰۰
| |

تقاضای یک نماینده مجلس از رهبر انقلاب: در صورت صلاحدید خودشان پیشقدم شده و با منتقدان صحبت کنند

حجاب جزئی از خون و پوست و رگ زنان ما است

نماینده مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه گفت: این مجلس یک فراکسیون مستقلین ولایی نیز دارد که از مقام معظم رهبری می‌خواهم وقتی بدهند تا این فراکسیون نیز حرف‌های خود را به ایشان منتقل کند. از ایشان می‌خواهم در صورت صلاحدید خودشان پیشقدم شده و با منتقدان صحبت کنند. اگر ما صحبت نکنیم دشمن از این فرصت استفاده خواهد کرد، نباید انتظار داشت کسانی که منتقد هستند و کنار گذاشته شده، حمایتی کنند. انشاالله طوری با وحدت و اتحاد عمل کنیم که دشمن به اهداف شوم خود نرسد.

تقاضای یک نماینده مجلس از رهبر انقلاب: در صورت صلاحدید خودشان پیشقدم شده و با منتقدان صحبت کنند
کد خبر: 584933
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ۱۳:۲۰:۰۰

محمدرضا صباغیان بافقی، نماینده مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در نطق میان‌دستور خود در جریان جلسه علنی امروز مجلس، با بیان اینکه «حجاب جزئی از خون و پوست و رگ زنان ما است»، گفت: برخی از این بی حجابی‌ها اعتراض به ما مسئولان بوده اعتراض به مسئولان قوه مجریه، مجلس و قوه قضاییه است.

به گزارش خانه‌ملت، نماینده مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه خطاب به منتقدان گفت: مشکلات و نقد است ولی بدانید دشمنی در کمین بوده که اگر موفق شود، به شما هم رحم نخواهد کرد.

صباغیان با بیان اینکه کسی که قدرت می‌گیرد، پذیرش منتقد را ندارد؛ افزود: حکومت وقتی یکدست شود، تنها می‌شود و وقتی تنها شد، دشمن طمع می‎کند. ما باید قبل از مذاکره با آمریکا با خودمان در داخل مذاکره و گفت‌وگو کنیم، نمی‌گویم با مجاهدین خلق، کمونیست‌ها، رژیم صهیونیستی، بلکه با رؤسای جمهور و مجلس قبلی که در همین نظام بودند باید صحبت کنیم در غیر این صورت هروز سخت‌تر شده و دشمن از همین مسئله سوء استفاده خواهد کرد.

او افزود: رئیس مجلس، رئیس فراکسیون اکثریت مجلس نیز بوده و شاید هر هفته با مقام معظم رهبری دیدار داشته و مسائل را مطرح می‌کند، اما این مجلس یک فراکسیون مستقلین ولایی نیز دارد که از مقام معظم رهبری می‌خواهم وقتی بدهند تا این فراکسیون نیز حرف‌های خود را به ایشان منتقل کند. از ایشان می‌خواهم در صورت صلاحدید خودشان پیشقدم شده و با منتقدان صحبت کنند. اگر ما صحبت نکنیم دشمن از این فرصت استفاده خواهد کرد، نباید انتظار داشت کسانی که منتقد هستند و کنار گذاشته شده، حمایتی کنند. انشاالله طوری با وحدت و اتحاد عمل کنیم که دشمن به اهداف شوم خود نرسد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها