کد خبر: 584211
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

تذکر روزنامه جمهوری اسلامی به مسئولان؛ مردم دیگر وعده نمی‌پذیرند و فقط منتظر عمل هستند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: برای برآورده کردن مطالبات اقتصادی، وعده دادن کافی نیست. مردم، سال‌هاست که با وعده دادن‌های فاقد عمل سروکار دارند و به آنها عادت کرده‌اند. به همین دلیل است که وعده از کسی نمی‌پذیرند و فقط منتظر عمل هستند.

تذکر روزنامه جمهوری اسلامی به مسئولان؛ مردم دیگر وعده نمی‌پذیرند و فقط منتظر عمل هستند
کد خبر: 584211
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ۱۸:۴۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی مشکلات اقتصادی، سیاسی و خارجی را دلیل اصلی اعتراضات مردمی دانسته و حجاب را بهانه‌ای برای بیان این اعتراضات. جمهوری اسلامی همچنین به مسئولان تذکر داده است که مردم دیگر وعده نمی‌پذیرند و فقط منتظر عمل هستند.

به گزارش جمهوری اسلامی، ماجرای حجاب که با ابعاد گسترده‌ای در ناآرامی‌های دو ماه اخیر به عنوان یکی از مطالبات عده‌ای از معترضین به نقطه مورد نظر آنان رسیده، فقط بخش کوچکی از مطالبات ناراضیان بود. بخش اصلی و عمده مطالبات به سه موضوع مهم‌تر اقتصادی، مشارکت سیاسی و سیاست خارجی مربوط می‌شود که هنوز هیچ اثری از انعطاف مسئولین نظام در برابر آنها دیده نشده است.

در ادامه این مطلب آمده است: شاید بهتر این باشد که گفته شود حجاب، بهانه بود و موضوعات اصلی که عوامل نارضایتی‌ها هستند همچنان در سبد مطالبات قرار دارند. آنچه مسئولان و بزرگان نظام باید بدانند اینست که پایان دادن به ناآرامی‌ها بدون برآورده ساختن مطالبات اصلی یعنی حل مشکلات اقتصادی و تأمین مشارکت سیاسی مردم امکان ‌پذیر نخواهد بود. 

جمهوری اسلامی تاکید کرده است: برای برآورده کردن مطالبات اقتصادی، وعده دادن کافی نیست. مردم، سال‌هاست که با وعده دادن‌های فاقد عمل سروکار دارند و به آنها عادت کرده‌اند. به همین دلیل است که وعده از کسی نمی‌پذیرند و فقط منتظر عمل هستند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها