کد خبر: 583218
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۱۸:۴۰:۴۳
| |

پیشنهاد روزنامه اصولگرا برای تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره کشته شدن کیان پیرفلک؛ مردم ابهام دارند

هرکس باور و درکی غیر از ما دارد بی‌انصاف و خائن نیست

روزنامه فرهیختگان نوشت:‌ کافی است سری به فضای مجازی بزنید، ذهن برخی کاربران مملو از سوالات و ابهاماتی است که نیازمند پاسخند و نه جدل.

پیشنهاد روزنامه اصولگرا برای تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره کشته شدن کیان پیرفلک؛ مردم ابهام دارند
کد خبر: 583218
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۱۸:۴۰:۴۳

روزنامه اصولگرای فرهیختگان در گزارشی ابتدا از وجود ابهام در کشته شدن کیان پیرفلک در بین مردم اعتراف کرده و سپس پیشنهاد داده کمیته حقیقت‌یاب تشکیل شود. 

به گزارش فرهیختگان، نباید انتظار داشت افکار عمومی پس از ابهامات و شایعات بسیاری که به سرعت نور در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شدند، به‌سرعت منطق فوق و پروژه کشته‌سازی را درک کرده و روایت صحیح ماجرا را باور کنند. کافی است سری به فضای مجازی بزنید، ذهن برخی کاربران مملو از سوالات و ابهاماتی است که نیازمند پاسخند و نه جدل. برخی پرسش‌ها توسط رسانه‌های ناهمسو پمپاژ شده است که نیاز به پاسخ دارد، ازجمله اینکه مگر امکان ندارد یکی از ماموران سهوا اشتباه کرده باشد و سوالاتی که با توجه به سوابق قبلی امکان وقوع دارد. پاسخ به این سوالات نیازمند زمان، حوصله و رسیدگی دقیق قضایی و پاسخ رسانه‌ای مناسب به ابعاد ماجرا است.جدل کردن و بی‌انصاف و خائن نامیدن هرآنکه باور و درکی غیر از ما دارد، نه‌تنها دردی از فضای ملتهب جامعه دوا نخواهد کرد بلکه شکاف‌های اجتماعی را تشدید کرده و به بحران دوقطبی موجود در جامعه دامن خواهد زد

در ادامه این مطلب آمده است: یک پیشنهاد مهم؛ عزیزان خیرخواهی که هیچ شک و شبهه‌ای را در روایت مورد وثوق خود از حادثه جایز ندانسته و به هیچ‌کس حق نمی‌دهند سوال یا ابهامی بی‌پاسخ داشته باشد، تمامی شواهد و امارات به‌علاوه فیلم حادثه گویای واقعیت ماجرا و تروریستی بودن واقعه است، بهتر نیست به‌جای مجادله، اتهام‌زنی و برچسب زدن به اعضای مختلف جامعه، خواهان تشکیل کمیته‌ای حقیقت‌یاب شامل دو خبرنگار مورد قبول جمیع رسانه‌ها، دو حقوقدان مستقل و دو چهره مورد قبول عموم جامعه شده و  بر سر رای این کمیته درخصوص نحوه شهادت کیان پیرفلک به عنوان ختم ماجرا توافق کنید؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها