کد خبر: 583016
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ۱۳:۵۰:۰۲
| |

روایت روزنامه دولت از شهادت کودک ایذه‌ای؛ ماموران به خانواده کیان هشدار دادند به محل تجمع نروند اما آنها گوش نکردند!

حوادث مشابه پروژه‌ای برای شکاف قومیتی و سوریه‌سازی ایران است

روزنامه ایران نوشت: ماموران به خانواده کیان هشدار داده بودند به محل تجمع نروند اما آنها گوش نکردند!

روایت روزنامه دولت از شهادت کودک ایذه‌ای؛ ماموران به خانواده کیان هشدار دادند به محل تجمع نروند اما آنها گوش نکردند!
کد خبر: 583016
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ۱۳:۵۰:۰۲

روزنامه دولتی ایران در گزارشی به روایت حادثه ۲۶ آبان ماه در شهر ایذه پرداخته و آن را پروژه‌ای برای سوریه‌سازی ایران دانسته است. این روزنامه همچنین با یک شاهد عینی صحبت کرده و مدعی شده ماموران به خانواده کیان هشدار داده بودند به محل تجمع نروند اما آنها گوش نکردند!

به گزارش ایران، حادثه تروریستی در شهری که ساکنان آن از قوم بختیاری هستند پس از حوادث مشابه در شهرهای کردنشین، بلوچ‌نشین و مناطق آذری‌زبان نشان دهنده سرمایه‌گذاری بالای دشمنان برای فعال‌سازی و به خدمت گرفتن شکاف‌های قومی و مذهبی در مناطق عمدتاً مرزی برای تکمیل پروژه سوریه سازی کشور است.

در ادامه این گزارش به نقل از «یک شاهد عینی» آمده است: در شب حادثه خانواده پیرفلک سوار بر یک دستگاه خودروی سواری در خیابان بودند که از سوی مأمورین امنیتی و انتظامی به آنها گوشزد می‌شود که به سمت محل‌های درگیری و اغتشاش نروند و دور بزنند که آنها به این توصیه مأمورین گوش نداده و به سمت محل درگیری و تجمع اغتشاشگران ادامه مسیر می‌دهند. با رفتن خودروی خانواده پیرفلک به سمت محل تجمع اغتشاشگران و عوامل تروریستی، مجدداً تصمیم به دور زدن می‌گیرند و در حین دور زدن بودند که عناصر تروریست با انگیزه نامعلوم و شاید با تصور اینکه این خودرو متعلق به مأموران امنیتی و انتظامی برای شناسایی آنها است و پس از شناسایی در حال دور زدن است، آن را به رگبار می‌بندند.

این شاهد عینی افزوده است: طبیعی است که سرنشینان خودرو که انتظار چنین اتفاقی را نداشته‌اند، در آن لحظه دقیقاً متوجه نشوند که تیراندازی از کدام سمت اتفاق افتاده است. اگر مأموران امنیتی قصد شلیک به خودرو را داشتند، از همان ابتدا اجازه عبور به آنها را نمی‌دانند یا در همان لحظات اولیه تیراندازی می‌کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها