کد خبر: 582788
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ۲۲:۱۱:۱۵
| |

تکرار عملیات تروریستی ایذه در اصفهان+ جزییات

در پی حمله تروریستی دو راکب موتورسوار به سمت مدافعان امنیت دو نفر در اصفهان به شهادت رسیدند و دو نفر نیز مجروح شدند.

تکرار عملیات تروریستی ایذه در اصفهان+ جزییات
کد خبر: 582788
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ۲۲:۱۱:۱۵

در یک عملیات تروریستی  در اصفهان ۲ شهید و ۲ نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش ایرنا، یک منبع آگاه گفت: این عملیات تروریستی ساعاتی پیش در یکی از خیابان‌های اصلی رخ داد. راکبان یک موتور سیکلت با سلاح جنگی به سوی این مدافعان امنیت تیراندازی کرده که ۲ بسیجی شهید شدند و ۲ مجروح دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

اسامی شهدای حمله تروریستی اصفهان

فارس نوشت: محسن حمیدی و محمدحسین کریمی دو شهید حمله تروریستی اصفهان هستند. حوالی ساعت ۲۱ امشب در منطقه خانه اصفهان دو نفر موتورسوار نیروهای مدافع امنیت مستقر در خیابان را به رگبار بستند و دو نفر را شهید کردند. دو مجروح حمله نیز در یکی از بیمارستان‌های اصفهان بستری هستند.

اطلاعیه سپاه درباره حادثه تروریستی اصفهان

ساعتی پیش در این عملیات تروریستی دو نفر از نیروهای بسیج توسط اغتشاشگران با سلاح گرم به شهادت رسیدند و ۸ نفر مجروح شدند که از این تعداد هفت نفر از نیروهای فراجا و یک نفر از نیروهای بسیجی بودند.شهید محمد حسین کریمی  ۳۰ و شهید محسن حمیدی ۵۴ سال سن داشتند.

جزییات بیشتر از حمله تروریستی در اصفهان

امشب شش نفر با سه دستگاه موتور سیکلت با حمله به حوزه مقاومت بسیج ۱۰ امام علی النقی علیه السلام خانه اصفهان ، نیروهای مستقر در آن مکان را به رگبار بستند و متواری شدند. همچنین بنابر اعلام معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان سه نفر از اغتشاشگران در درگیری های امروز شهر سمیرم کشته شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها