کد خبر: 582719
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ۱۸:۲۰:۰۰
| |

روایت روزنامه دولت از حوادث دیروز؛ اعتصابی در کار نبود و بازار رونق داشت

روزنامه ایران نوشت: دیروز بازار تجریش، بازار بزرگ تهران، بازار شهر ری و سایر پاساژها و مجتمع‌های پر رفت و آمد به فعالیت عادی خود ادامه دادند و مردم نیز برای خرید مایحتاج خود مطابق روزهای دیگر به بازار آمدند.

روایت روزنامه دولت از حوادث دیروز؛ اعتصابی در کار نبود و بازار رونق داشت
کد خبر: 582719
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ۱۸:۲۰:۰۰

روزنامه دولت در گزارشی با عنوان «رونق بازار، عصبانیت اوباش و ضدانقلاب» مدعی شده دیروز نه‌تنها اعتصابی در کار نبود بلکه بازار خرید و فروش رونق هم داشت!

به گزارش ایران، چند هفته از برنامه‌ریزی جریان ضدانقلاب برای یک اعتصاب سراسری می‌گذرد؛ اعتصابی که قرار بود از روز گذشته آغاز شود و تا پایان هفته به طول بینجامد اما سرنوشت قابل تأملی پیدا کرد. رسانه‌های امریکایی، سعودی، اپوزیسیون خارج‌نشین، رضا ربع پهلوی و... تلاش داشتند تا به بهانه سالگرد اعتراضات آبان 98 که پس از غائله بنزینی انجام شد، مردم را به اعتصاب سراسری بکشانند. اما تحولات رخ داده در بازار، خیابان‌ها و حتی دانشگاه‌ها گویای واقعیت دیگری است. روز گذشته کسب و کارها در خیابان‌های مختلف تهران از صبح فعالیت خود را مانند روزهای دیگر آغاز کردند. بازار تجریش، بازار بزرگ تهران، بازار شهر ری و سایر پاساژها و مجتمع‌های پر رفت و آمد به فعالیت عادی خود ادامه دادند و مردم نیز برای خرید مایحتاج خود مطابق روزهای دیگر به بازار آمدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها