کد خبر: 582578
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۴ ۱۷:۰۰:۲۸
| |

روایت عجیب از بازار تهران به دنبال فراخوان‌های صورت گرفته برای تعطیلی کسب و کار‌ها+ تصویر

ایسنا گزارش داده که مشاهدات از بازار تهران حکایت از این دارد که این بازار تا حوالی ظهر فعال بود، اما به محض برخی تحرکات و تجمعات در این محدوده کسبه برای حفظ امنیت منطقه و جلوگیری از هرگونه تخریب و زیان مالی مغازه‌های خود را تعطیل کردند.

روایت عجیب از بازار تهران به دنبال فراخوان‌های صورت گرفته برای تعطیلی کسب و کار‌ها+ تصویر
کد خبر: 582578
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۴ ۱۷:۰۰:۲۸

خبرگزاری ایسنا گزارش داده است که   به دنبال فراخوان‌های صورت گرفته برای تعطیلی کسب و کار‌ها در هفته جاری مغازه داران تهرانی امروز حداقل تا ظهر کسب و کار‌های خود را فعال نگاه داشتند.

بر اساس این گزارش امروز (سه شنبه) در تهران اکثر کسب و کار‌ها در محدوده ملاصدرا، امیر آباد، امین حضور و پاساژ علاء الدین دایر و کسبه مشغول به فعالیت روزانه خود بودند که حوالی ظهر با افزایش تردد‌های مردم در پیاده‌رو‌ها و تهدید کسبه برخی مغازه‌ها به حالت تعطیل در آمدند.

1379501_417

مشاهدات از بازار تهران نیز حکایت از این دارد که این بازار تا حوالی ظهر فعال بود، اما به محض برخی تحرکات و تجمعات در این محدوده کسبه برای حفظ امنیت منطقه و جلوگیری از هرگونه تخریب و زیان مالی مغازه‌های خود را تعطیل کردند.

در محدوده خیابان انقلاب نیز که بر خلاف هفته‌های گذشته که همزمان با فراخوان تجمعات و حضور معترضین در خیابان‌ها شاهد حضور پررنگ پلیس امنیت بودیم امروز حداقل تا ظهر تعداد این نیرو‌های حافظ امینت چندان به چشم نمی‌آمد ومغازه‌ها و کتاب فروشی و حتی دست فروشی‌ها به صورت جسته و گریخته به فعالیت روزانه خود می‌پرداختند.

البته در برخی کوچه پس کوچه‌های خیابان سپه‌سالار تعقیب و گریز‌هایی بین تعداد انگشت‌شماری از افراد و نیرو‌های امنیتی وجود داشت و برخی از نیرو‌های یگان ویژه نیز از پرتاب کوکتل مولوتف توسط این افراد صحبت می‌کردند.

کسبه مغازه‌هایشان را به حالت نیمه باز درآورده و یا کاملا بسته و جلو در ایستاده بودند چراکه نگران آسیب از سوی افرادی بودند که با موتور رد می‌شدند و فریاد میزدند: «هر مغازه‌ای باز باشه آتیش میزنیم».

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها