سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه:

به دشمنان گفتیم آرامش‌تان را می‌گیریم؛ حالا مرتب پیغام می‌دهند که «نزنید»

فرمانده کل سپاه عنوان کرد: به دشمنان گفتیم آرامش‌تان را می‌گیریم؛ قطعا آرامش‌شان را خواهیم گرفت. اکنون به حالت آماده‌باش درآمده‌اند. آن‌ها ترسیده‌اند و مرتب به ما پیغام می‌دهند که نزنید. از طریق چند کشور به ما پیام می‌دهند که نزنید.

به دشمنان گفتیم آرامش‌تان را می‌گیریم؛ حالا مرتب پیغام می‌دهند که «نزنید»
کد خبر: 581898
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۰ ۱۰:۳۸:۲۲

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در مراسم یازدهمین سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی‌مقدم فرمانده یگان موشکی سپاه که صبح امروز در قطعه 24 بهشت زهرا و در جوار مزار این شهید برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان این روزها آرزوهایشان را به هم گره زدند و به خیال خودشان همه راه‌ها را بستند؛ اما صورت‌هایشان به سنگ خورد. آن‌ها ناتوان هستند. ملت ایران متوقف نشده و در حال حرکت است.

به گزارش تسنیم، وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن تلاش کرد ما را در درون کشور درگیر کند و نگاه ما را از افق‌های بلند به قلب تهران معطوف کند، ضدانقلاب را در اقلیم کردستان زدیم. در کرانه رود ارس رزمایش بزرگ برگزار کردیم، ماهواره‌بر پرتاب کردیم، سامانه موشکی باور 373 را در برد 300 کیلومتر آزمایش کردیم و روز گذشته هم اعلام کردیم که موشک جویدی را توسعه دادیم که هیچ سپر موشکی توان مقابله با آن را ندارد.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: به دشمنان گفتیم آرامش‌تان را می‌گیریم؛ قطعا آرامش‌شان را خواهیم گرفت. اکنون چند شبانه‌روز است که آرامش ندارند و به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

وی افزود: آن‌ها ترسیده‌اند و مرتب به ما پیغام می‌دهند که نزنید. از طریق چند کشور به ما پیام می‌دهند که نزنید.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: ملت ایران در حال تغییر محاسبات دشمن است. دشمن با یک اشتباه تصور کرد که با به میدان فرستادن تعدادی جوان که فریب‌خورده و پاره تن خودمان هستند، می‌توانند باشکوه یک انقلاب جهانی و بزرگ مقابله کنند.

وی تاکید کرد: همیشه دشمن براساس اشتباهات خودش، خود را می‌شکند. این بار هم با اشتباه خودشان شکست‌شان می‌دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها