کد خبر: 581675
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۸ ۰۹:۲۴:۴۶
| |

محمدتقی نقدعلی، نماینده مجلس:

حرف‌های تفرقه‌انگیز را تکرار نکنید؛ ۱۳ آبان رفراندوم بود که به حقانیت نظام رای داد

نماینده خمینی‌شهر در مجلس تصریح کرد: مردم همواره در صحنه هستند و ۱۳ آبان رفراندوم دیگری بود که به حقانیت نظام رای داد. حرف‌های تفرقه‌انگیز را تکرار نکنید.

حرف‌های تفرقه‌انگیز را تکرار نکنید؛ ۱۳ آبان رفراندوم بود که به حقانیت نظام رای داد
کد خبر: 581675
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۸ ۰۹:۲۴:۴۶

محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی، گفت: این روزها از برخی تریبون‌ها بحث رفراندوم مطرح می‌شود. بالاترین رفراندوم را نظام اسلامی از خود ارائه کرد. ۱۴۰۰ سال پیش در صحرای غدیر بالاترین رفراندوم برای ولایت امیرالمومنین (ع) برگزار شد. نظام اسلامی ایران نیز تنها حاکمیتی است که نوع حکومت خود را براساس رفراندوم گذاشته است.

به گزارش ایلنا، وی خاطرنشان کرد: کسانی که به برکت نظام آبرو پیدا کرده‌اند، از حرف‌های تفرقه‌انگیز پرهیز کنند. از آزادی و حقوق زنان سخن می گویند و هر جمعه در یک نقطه آشوب ایجاد می‌کنند، اگر مدافع حقوق زنان هستند از حقوق دختر پیامبر (ص) دفاع کنند که حق او را زیرپا گذاشتند. می‌گویند آزادی نیست، اگر آزادی نبود شما هر هفته پشت تریبون نمی‌رفتید تا هرچه که دلتان بخواهد مطرح کنید و هر جمعه شاهد یک فتنه باشیم.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم همواره در صحنه هستند و ۱۳ آبان رفراندوم دیگری بود که به حقانیت نظام رای داد. حرف‌های تفرقه‌انگیز را تکرار نکنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها