غلامرضا، معاون سیاسی وزیر کشور:

دولت رئیسی نزدیک‌ترین دولت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است

دشمن از طریق فضای مجازی به‌دنبال تغییر سبک زندگی و الگو‌های دینی و اسلامی است

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه تلاش دولت مردمی و عدالت‌محور برای رسیدگی به مسائل و خواسته‌های مردم است گفت: دولت سیزدهم نزدیک‌ترین دولت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

دولت رئیسی نزدیک‌ترین دولت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است
کد خبر: 581318
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۶ ۰۸:۴۴:۵۱

محمدرضا غلامرضا، معاون سیاسی وزیر کشور در نشست مدیران دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری‌های سراسر کشور، اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه به محرک‌های اصلی انقلاب اسلامی برای تداوم مسیر هستیم.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه عمل‌گرایی و توجه دقیق به عناصر سازنده گفتمان انقلاب اسلامی ضرورتی جدی است، ادامه داد: موثرترین ابزار اقناع و همراه‌سازی آحاد جامعه با آرمان‌های انقلاب اسلامی، عمل‌گرایی و دوری از تناقض است.

معاون سیاسی وزیر کشور اضافه کرد: بایستی متوجه اهمیت مسئولیت‌مان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و برای همین از تمام ظرفیت برای تقویت سرمایه اجتماعی و تمشیت امور سیاسی کشور بهره گیریم.

غلامرضا به تجربه موفق هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: در دوران دفاع مقدس، دشمن از نظر لجستیک و امکانات قوی بود، اما عنصر ایمان، اراده دینی و انقلابی، باعث پیروزی رزمندگان اسلام شد.

تلاش دولت مردمی و عدالت‌محور برای رسیدگی به مسائل و خواسته‌های مردم از دیگر محور‌های مورد اشاره وی بود و گفت: دولت سیزدهم نزدیک‌ترین دولت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است و با تأسی از اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب با تمام ظرفیت به دنبال ارتقای سرمایه اجتماعی در کشور است.

معاون سیاسی وزارت کشور با تشریح ابعاد جنگ دشمن علیه ملت ایران، تصریح کرد: جنگ امروز کاملا یک جنگ شناختی است و دشمن با بهره‌گیری از فضای مجازی به‌دنبال تغییر سبک زندگی و الگو‌های دینی و اسلامی است.

غلامرضا تاکید کرد: ابزار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، عمل به فریضه جهاد تبیین است که باید توسط مدیران کل بانوان استانداری‌ها به سهم و ظرفیت‌شان عملیاتی شود.

وی خطاب به مدیران بانوان استانداری‌های سراسر کشور گفت: با شناخت و ارتباط‌گیری با حلقه‌های میانی، برای روشنگری حقایق، ارزش‌های دینی و اقدامات جهادی مجموعه دولت سیزدهم تلاش کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها