کد خبر: 580925
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۳ ۱۰:۳۴:۵۷
| |

رئیسی در مراسم ۱۳آبان:

بصیرت دانشجویان در 13آبان نبود، جریان مبارزه با استکبار ناقص می‌ماند

رئیس جمهور گفت: پس از شکست استبداد داخلی در بهمن ۱۳۵۷ اگر حرکت بزرگ دانشجویان با بصیرت خط امام در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ نبود، جریان مبارزه با استعمار ناقص می‌ماند.

بصیرت دانشجویان در 13آبان نبود، جریان مبارزه با استکبار ناقص می‌ماند
کد خبر: 580925
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۳ ۱۰:۳۴:۵۷

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری  پیش از ظهر امروز جمعه در اجتماع عظیم مردمی روز ملی مبارزه با استکبار با تبیین ویژگی‌ها و آثار گرفتار شدن به استکبار و فرعونیت، گفت: امروز نماد و نمود استکبار نظام سلطه حاکم بر آمریکاست که امام راحل عظیم‌الشان ما از او به شیطان بزرگ تعبیر کردند.

رئیس جمهور با بیان اینکه استکبار حاضر است برای رسیدن به اهدافش بسیاری از مردم دنیا از بین بروند یا منافع مادی و معنوی آنها به خطر بیفتد، افزود: تاکید و تکرار بر امر مهم توجه دادن ملت‌ها به خطر استکبار در همین‌راستا است.

رئیسی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران با انقلاب شکوهمند خود مبارزه با استبداد و استعمار را در دستور کار قرار داد، اظهار داشت: پس از شکست استبداد داخلی در بهمن ۱۳۵۷ اگر حرکت بزرگ دانشجویان خط امام در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ نبود، جریان مبارزه با استعمار ناقص می‌ماند و این حرکت عظیم دانشجویان با بصیرت ما جریان مبارزه با استکبار را کامل کرد.

رئیسی گفت: آمریکا در صدر لیست طومار حق کشی‌ها قرار دارد. بر عهده همه مسئولین است که در جهاد تبیین فتنه دشمنان را روشن کنند.

ادامه دارد...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها